جلسه نهایی داوری کمیته مرکزی هشتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا

دکتر قناعتی: دانشجویان را برای حضور پرشورتر در جشنواره ها تشویق کنید

دکتر حسین قناعتی در جلسه نهایی کمیته داوری مرکزی هشتمین جشنواره دانشجویی ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: دانشجویان را برای حضور پرشورتر در جشنواره ها تشویق کنید.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، جلسه نهایی داوری کمیته مرکزی هشتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا پس از داوری در کمیته های تخصصی در هر بخش با حضور و نظارت دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه، اعضای دانشجویی کمیته (برگزیدگان دوره های پیشین)، اعضای حقیقی و اعضای حقوقی، معاون فرهنگی و دانشجویی، نماینده معاون آموزشی، نماینده معاون تحقیقات و فناوری، نمایندگان دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، مدیر فرهنگی و اجتماعی، مدیر تربیت بدنی، نماینده پردیس بین الملل، مسئول دبیرخانه و مسئول کمیته داوری روز سه شنبه 28 فروردین 1403 از ساعت 8 تا 10 در سالن شهدای مدافع سلامت دانشگاه برگزار شد.
دکتر قناعتی ضمن دقت نظر در فرآیند داوری و نحوه امتیاز دهی در کمیته های تخصصی در تمام بخش ها تاکید کرد: در مقام مقایسه رزومه برگزیدگان از نخستین تا هشتمین جشنواره از نظر کیفی بررسی و با نگاه بهتری سمت و سوی فعالیت های دانشجویان مشخص تا تاثیر آن بر خدمات بهداشتی و سلامت دیده شود.
رئیس دانشگاه افزود: معاونت فرهنگی و دانشجویی تلاش کند با برگزاری فعالیت های اثرگذار در بخش فرهنگی، دانشجویان را برای حضور پرشورتر در جشنواره ها تشویق کند و همچنین در نحوه ایجاد نگرش و تغییر آنان تاثیرگذار باشد.

جشنواره دانشجویی ابن سینا در سطح استان تهران برگزار می شود
دکتر ابراهیمی در این جلسه عنوان کرد، پیشنهاد برگزاری جشنواره در سطح استان تهران با دانشگاه های علوم پزشکی شهید بهشتی و ایران مطرح و این دانشگاه ها از سال آینده اعلام آمادگی کردند.

تشریح جشنواره از ابتدای آغاز تا سال جاری 
در ادامه دکتر افضل شمسی مدیر فرهنگی و اجتماعی ضمن تشریح جشنوراه از زمان آغاز نخستین جشنواره در سال 1393 تا هشتمین جشنواره در سال 1403 پرداخت و سپس نتایج و مستندات شرکت کنندگان پس از داوری، در کمیته های تخصصی در بخش های آموزش، پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی، بین الملل، ادبی هنری، فعال دانشجویی، قرآن و عترت، تربیت بدنی، دانشجوی نمونه و جامع و فعالیت های داوطلبانه و عام المنفعه متناسب با سهمیه هر بخش با ارائه مسئول کمیته مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

تصاویر