در جلسه شورای مدیران معاونت فرهنگی و دانشجویی

دکتر مهدی ابراهیمی: برنامه های معاونت باید بر اساس نیاز دانشجویان و مطابق با برنامه 4 ساله دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی تهران باشد

با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، مدیران گزارش عملکرد فصل پاییز و بررسی برنامه های سه ماه آخر سال را ارایه دادند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، جلسه شورای مدیران شنبه 9 دی 1402 از ساعت 15 آغاز و دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در این جلسه گفت: برنامه های فصلی مدیریت ها باید مطابق با برنامه 4 ساله که الگوی مناسب و به نوعی میزان است و بر اساس نیاز دانشجویان اولویت بندی شود.
وی با تقدیر از مدیریت های فرهنگی اجتماعی و توسعه منابع و پشتیبانی معاونت برای برنامه های اجرا شده در دهه فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) افزود: سه ماه آخر سال عموما ماه های پرکار معاونت فرهنگی و دانشجویی است و بر همین اساس برنامه ریزی ها باید طوری انجام شود که خللی در امور ارائه شده به دانشجویان ایجاد نشود.
معاون فرهنگی و دانشجویی گزارش عملکرد مدیریت ها به صورت فصلی و ارائه برنامه عملیاتی 3 ماهه جدید را مهم دانست و گفت: با همدلی و همفکری مدیران، دانشجویان و خدمت گیران معاونت، گزارش ها باعث می شود نقاط قوت و ضعف ها شناسایی شود و در برنامه های آتی بر اساس عملکرد گذشته، بهبود ایجاد کنیم.
عضو هیئت رئیسه دانشگاه اطلاع رسانی و استفاده از ابزارهای مختلف از مدیران معاونت خواست برای پوشش خبری بهتر برنامه ها از ظرفیت همکاران روابط عمومی معاونت بیشتر استفاده کنید و آن ها را در جریان امور قرار دهید تا اخبار و فعالیت ها با سرعت عمل بیشتر و با کیفیت مطلوب در سایت و فضاهای مجازی معاونت و دانشگاه در اختیار دانشجویان، کارکنان و استادان قرار گیرد. به طور حتم مشارکت بیشتر دانشجویان در برنامه های اجرایی معاونت رابطه مستقیم با اطلاع رسانی مناسب دارد.
در ادامه مدیران به گزارش عملکرد فعالیت های فصل پاییز و برنامه های 3 ماه آخر سال جاری پرداختند.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

تصاویر