رئیس مرکز طبی کودکان: درمانگاه جدید به لحاظ تنوع و کیفیت خدمات ارتقا یافته است

در نشست هم‌اندیشی هیئت رئیسه مرکز طبی کودکان با رئیس، مدیر و سرپرستار درمانگاه‌های تخصصی و فوق‌تخصصی، نقاط قوت و قابل ارتقا درمانگاه مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای اجرایی برای ارائه خدمات بهتر پیشنهاد شد.

رئیس مرکز طبی کودکان: درمانگاه جدید به لحاظ تنوع و کیفیت خدمات ارتقاء یافته است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، دوشنبه 19 تیر 1402 نشست هم‌اندیشی هیئت رئیسه بیمارستان با رئیس، مدیر و سرپرستار درمانگاه‌های تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان در سالن مهارت‌های بالینی برگزار شد.

 دکتر بدو باتوجه به آمار روزانه مراجعین که بین یکهزار تا بیش از 3 هزار بیمار از نقاط مختلف کشور هستند درمانگاه را بسیار فعال دانست و در مقایسه با درمانگاه قبل افزود:  خدماتی که در این چهار طبقه به بیماران ارایه می‌شود نسبت به درمانگاه قبل که در یک طبقه بود به لحاظ تنوع و کیفیت خدمات ارتقا یافته است.

رئیس بیمارستان گفت: تعامل خوب تیم درمانگاه شامل رئیس، مدیر و سرپرستار از نقاط قوت این بخش است و با برگزاری جلسات مکرر درون بخشی و اعلام نتایج جلسات به هیات رئیسه بیمارستان نقاط قوت این بخش تقویت خواهد شد. همچنین جهت رفع چالش‌ها در این جلسات از واحدهای مربوطه مانند امورعمومی، ITو سایر واحدها به تناسب دعوت شود تا فرآیند امور و پیگیری تسریع یابد.

وی ادامه داد: با کمبود منشی نیز مو‌اجه هستیم و باید بیشتر برروی آموزش، نسخه الکترونیک و اعتبار بخشی تمرکز کنیم.

اعضای جلسه از نظم درمانگاه اظهار رضایت و‌ خشنودی کردند و ارسال پیامک‌های جانشین پزشکان، لغو نوبت و نوبت‌های جدید درمانگاه را از نکات موثر در رضایتمندی دانستند.

در این جلسه در خصوص سنسورهای اعلام حریق و لوازم مورد نیاز کلینیک‌ها پیشنهاداتی ارائه شد و تسریع در مکاتبات برای جذب هیات علمی و ‌جایگزینی در برخی درمانگاه‌ها و تاکید به رویکردها بر پایه عدالت از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

هما پارساکیا
تهیه کننده:

هما پارساکیا

تصاویر

رئیس مرکز طبی کودکان: درمانگاه جدید به لحاظ تنوع و کیفیت خدمات ارتقاء یافته است رئیس مرکز طبی کودکان: درمانگاه جدید به لحاظ تنوع و کیفیت خدمات ارتقاء یافته است رئیس مرکز طبی کودکان: درمانگاه جدید به لحاظ تنوع و کیفیت خدمات ارتقاء یافته است رئیس مرکز طبی کودکان: درمانگاه جدید به لحاظ تنوع و کیفیت خدمات ارتقاء یافته است رئیس مرکز طبی کودکان: درمانگاه جدید به لحاظ تنوع و کیفیت خدمات ارتقاء یافته است رئیس مرکز طبی کودکان: درمانگاه جدید به لحاظ تنوع و کیفیت خدمات ارتقاء یافته است رئیس مرکز طبی کودکان: درمانگاه جدید به لحاظ تنوع و کیفیت خدمات ارتقاء یافته است رئیس مرکز طبی کودکان: درمانگاه جدید به لحاظ تنوع و کیفیت خدمات ارتقاء یافته است رئیس مرکز طبی کودکان: درمانگاه جدید به لحاظ تنوع و کیفیت خدمات ارتقاء یافته است

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *