نشست آموزشی سرپرست، کارشناسان و رابطین واحد روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی

به منظور افزایش بهره مندی از فضای مجازی و همچنین نوآوری در ارائه خدمات اطلاع رسانی جلسه آموزشی با حضور کارشناسان و رابطین روابط عمومی مدیریت های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، این جلسه چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402 از ساعت 10 تا 12 با حضور علی محمدی فیض آباد سرپرست روابط عمومی، کارشناسان و رابطین واحد های معاونت فرهنگی و دانشجویی در سالن شورا برگزار شد.
در ابتدا محمدی ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه همکاران گفت: در نظر داریم جلسات مستمری در ماه های آینده برای رابطین روابط عمومی مدیریت ها برگزار تا با فضای سایت معاونت و فرآیند خبرنویسی، عکاسی و ... بیشتر آشنا شده و در این راه از کارشناسان ستاد مرکزی دانشگاه و مفدا بهره مند خواهیم شد.
وی در ادامه از مدیران سابق روابط عمومی معاونت فرزاد سلطان پور، دکتر سیدرضا هاشمی و کامران محمدیان تقدیر و گزارشی از اخبار انتشار یافته در 6 ماه دوم سال گذشته از مدیریت های مختلف ارائه داد و افزود: از برخی مدیریت ها انتظار بیشتری می رود، فعالیت های واحد مربوطه را به نحو مطلوب و شایسته تری پوشش خبری دهند و امیدوارم در سال جاری با آموزش ها و جلساتی که برگزار خواهیم کرد، این مهم اتفاق بیفتد.
سرپرست روابط عمومی معاونت بهره مندی از فضای مجازی و همچنین نوآوری در ارائه خدمات اطلاع رسانی را از نیازهای این واحد دانست و از همکاران درخواست کرد، پیشنهادات خود را در جلسات بعدی مطرح کنند.
در ادامه جلسه کامران محمدیان کارشناس روابط عمومی به آموزش خبرگزاری در سایت معاونت برای توانمندی بیشتر رابطین و همچنین نحوه آماده سازی و تهیه عکس مناسب برای خبر پرداخت.
در پایان نشست، کارشناسان و رابطین به ارائه نظرات درباره چگونگی تولید محتوا و اثرگزاری بیشتر برای مخاطب و درخواست های واحد خود پرداخته و پیشنهاداتی مطرح کردند.
در این جلسه مقرر شد، کارگاه عملی خبر نویسی، عکاسی، فیلم برداری و تولید محتوا در جلسات آتی برگزار شود.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *