نشست هم اندیشی مسئولان و کارکنان تاسیسات معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران

مدیریت امور عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، نشست هم اندیشی با هدف رفع چالش های کارکنان واحد تاسیسات این معاونت در مجتمع کوی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، جلسه 11 تیر 1402 با حضور رضا عابد معاون مدیر امور عمومی، حامد کاکاسلطانی سرپرست واحد فنی و مهندسی و علیرضا عباسپور مسئول تاسیسات معاونت فرهنگی و دانشجویی در سالن شورای کوی دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای این نشست کارکنان تاسیسات با بیان دغدغه ها، چالش ها و انتظارات خود پرداختند و سپس علیرضا عباسپور گزارش عملکرد این حوزه را ارائه و عنوان کرد: خوشبختانه با چیدمان نفرات تاسیسات، سطح رضایت سرپرستان خوابگاه ها بسیار افزایش یافته که این حاصل عملکرد بسیار عالی، همکاران است.
در ادامه مهندس کاکاسلطانی ضمن تقدیر از زحمات کارکنان این واحد، بر لزوم ارتقاء سطح دانش فنی نیروها تاکید کرده و افزود: تلاش داریم با برگزاری دوره های آموزشی به این هدف برسیم و یادآور شد ثبت گزارشات cmms  بسیار اهمیت دارد و از همکاران خواست گزارشات به دقت ارائه شود.
در پایان رضا عابد با جمع بندی درخواست های کارکنان به توضیح آنها پرداخت و افزود: تیم مدیریت امور عمومی تمام تلاش خود را در راستای حل مشکلات این حوزه انجام می دهد و امیدواریم با تدبیری که اندیشیده شده مشکلات و چالش ها رفع شود.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *