پیام تبریک معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت روز پزشک

دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در پیامی فرارسیدن سالروز بزرگداشت حکیم نامدار ابوعلی سینا و روز پزشک را به جامعه پزشکی تبریک گفت.

«یامن اسمه دواء و ذکره شفاء»
فرا رسیدن اول شهریورماه، سالروز بزرگداشت حکیم ایرانی، شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا فرصتی مغتنم برای قدردانی از انسان‌هایی که سال‌های متوالی برای کسب علم و دانش می‌کوشند تا از نگین درخشان موهبت الهی یعنی سلامت و تندرستی همنوعان خود محافظت کنند.
بدون شک جایگاه و منزلت حرفه پزشکی در جامعه، مرهون مجاهدت‌ها و تلاش پزشکانی است که همواره با تعهد به سوگند خود و عمل به مسئولیت اجتماعی خویش، نجات جان و مراقبت از سلامت انسان‌ها را در اولویت قرار داده و در تمام سختی‌ها و فراز و فرودها برای خدمتگزاری به مردم خالصانه گام برداشته‌اند.
امروز در حالی روز پزشک را گرامی می‌داریم که ده‌ها نفر از پزشکان کشور، در دوران کرونا مخلصانه جان خود را در راه صیانت از جان هموطنان فدا کرده‌اند و عنوان پرافتخار شهید مدافع سلامت را به نام خویش پیوند زده‌اند.
در ایام ماه صفر و عزاداری سید و سالار شهیدان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام سلامت، روز پزشک را به خانواده بزرگ جامعه پزشکی به‌ویژه استادان، اعضای هیئت‌علمی، پزشکان، کارکنان و دانشجویان خانواده بزرگ دانشگاه‌ علوم پزشکی تهران، تبریک گفته و از درگاه ایزد منان، آرزوی سلامتی و توفیق خدمت به مردم را برای این بزرگواران خواهانم.

دکتر مهدی ابراهیمی
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *