آغاز اقدامات اجرایی مجمع خیرین بیمارستان شریعتی

دومین جلسه هیات مدیره انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی برگزار شد.

آغاز اقدامات اجرایی مجمع خیرین بیمارستان شریعتی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، در این نشست که دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ با حضور دکتر احمدرضا جمشیدی، رییس بیمارستان برگزار شد، اعضای هیئت مدیره انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی، اصغر عبداللهی، حبیب‌الله نیکنام و رضا رضوان از اعضای هیئت امنا نیز حضور داشتند. در این نشست اعضا درباره پنج مورد از نیازهای اساسی اولویت‌دار بیمارستان تبادل نظر و برای اجرای آن ها تصمیم گبری کردند.

در ابتدای این نشست، محمدعلی روحی فردپور، رییس هیات مدیره انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی بر لزوم انجام اقدامات انجمن بر مبنای اساس‌نامه و دستورالعمل‌های اجرایی تشکل‌های مردم‌نهاد حامی بیمارستان‌ها تاکید کرد و گفت: کلیه اقدامات ما در این جمع باید شفاف و روشن باشد و همواره باید گزارش‌های مبسوطی از کارها برای ارائه به خیرین و نیکوکاران حامی بیمارستان و همچنین نهادها و سازمان‌های بالادستی و سازمان امور مالیاتی تهیه کنیم.

همچنین حسن حمزه‌زاده، مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی، توضیحاتی در خصوص اساسنامه انجمن ارایه و بر لزوم تدوین آیین‌نامه اجرایی انجمن تاکید کرد و گفت: اگرچه اساسنامه انجمن چراغ راه ما در انجام کارهایمان است، اما برای این‌که در جزییات امور دچار موازی کاری و هدررفت انرژی و پتانسیل نشویم، نیازمند تدوین آیین‌نامه اجرایی هستیم. وی در ادامه گفت: حضور ترکیبی از بهترین‌‌های خیرین در هیات امنا و هیات مدیره برای ما افتخار بزرگی است و برای این‌که بتوانیم از ظرفیت‌های تمامی اعضای هیات امنا استفاده کنیم، در هر جلسه هیات مدیره میزبان چند تن از اعضای هیات امنا خواهیم بود.

دکتر احمدرضا جمشیدی، رئیس بیمارستان شریعتی نیز با قدردانی از حضور خیرین در انجمن گفت: از این که برای رفع مشکلات بیمارستان وقت می گذارید از شما قدر دانی میکنم و امیدوارم به همت شما و کمک های دانشگاه مشکلات بیمارستان مرتفع شود. دکتر جمشیدی همچنین با توجه به مسایل و مشکلات معیشتی کارکنان خواستار تقویت صندوق های قرض الحسنه در بیمارستان شد.

در ادامه جلسه دکتر حسن برکتی مدیر بیمارستان شریعتی درباره نیازهای اولویت‌دار بیمارستان صحبت کرد و  مهندس خضایی مسئول دفتر فنی و عمرانی و  مهندس عطایی مسئول واحد تجهیزات پزشکی بیمارستان شریعتی هریک به تفکیک در باره موارد مطرح شده توضیح دادند.

راه‌اندازی دو دستگاه چیلر جدید بیمارستان و قرار گرفتن آن‌ها در سیستم سرمایش، خرید و یا تعمیر برخی تجهیزات از جمله MRI  بیمارستان  ، امکان برون سپاری برخی خدمات، تجهیزات اتاق عمل از موضوعاتی بود که اعضا درباره اجرای آن برنامه ریزی و تصمیم گیری کردند.

در پایان این نشست، دکتر جمشیدی با اهدای لوح سپاس از آقایان حمیدرضا شاه‌حسینی، حبیب‌الله نیکنام، رضا رضوان و اصغر عبداللهی، از اعضای هیات امنای انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی تقدیر کرد.

 فرانک  معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *