اهدای عضو، اهدای زندگی

اهدای عضو نوجوان 15 ساله در بیمارستان سینا

سانحه تصادف در جاده دامغان جان مادری را گرفت و نوجوان 15 ساله ای را راهی اتاق عمل جهت اهدای عضو کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان سینا، زهرا آغوشانی، نوجوانی از دیار دیباج دامغان، چهارشنبه، 10 خردادماه سالجاری در حالی با زندگی بدرود گفت که در اتاق عمل بیمارستان سینا با اهدای عضو، زندگی دوباره را به آنان که چشم انتظار نفسی تازه اند بخشید.
مادر زهرا در سانحه تصادف جان باخت و زهرای 15 ساله دچار مرگ مغزی شد و با رضایت پدر جهت اهدای عضو راهی اتاق عمل بیمارستان سینا شد.
پدر زهرا، غمدیده اما صبور و استوار از زندگی سخن می گفت و از اینکه خود جهت اهدای عضو فرزند دلبندش بعد از اطلاع یافتن از اینکه او دچار مرگ مغزی شده گام برداشته است.
پدر این نوجوان سفرکرده گفت: پدر و مادر حتی تحمل رفتن خاری را به دست فرزندشان ندارند. صدای شنیدن قلب زهرا در کالبد فرزندی از خانواده دیگر که محتاج زندگی است شیرین تر است تا در قبر بپوسد. اگر اعضای بدن او زندگی را به نوجوانان هم سن و سال او می بخشد، بسیار خوشایند تر است که به آنان بخشید شود.
بیمارستان سینا ضمن قدردانی از خانواده بزرگوار و ایثارگر آغوشانی درگذشت این عزیز سفر کرده را خدمت ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان علودرجات الهی را برای آن مرحومه خواستار است.

کلمات کلیدی
رضا  آسیابی
تهیه کننده:

رضا آسیابی