جلسه شورای مدیران معاونت توسعه دانشگاه برگزار شد

اهدای لوح صیانت از حقوق شهروندی

جلسه شورای مدیران معاونت توسعه دانشگاه، مشاور رئیس و مدیر بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه به نمایندگی از رئیس دانشگاه از معاونت توسعه و تلاش های پرثمر در خصوص اقدامات صیانت از حقوق شهروندی در سال 98، با اهدای لوح، قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مدیریت امور مالی، جلسه‌ای روز دوشنبه 24 شهریورماه 99، به‌منظور بررسی دستورالعمل ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه با حضور دکتر محمود بیگلر معاون توسعه و مدیران ستادی دانشگاه، در سالن اجلاس معاونت توسعه دانشگاه برگزار شد.
در ابتدا دکتر علیرضا نمازی، در خصوص دستورالعمل ارزیابی عملکرد کارکنان و مدیران رسمی و پیمانی غیر هیئت‌علمی دانشگاه به موضوعاتی اشاره کرد.
رئیس توسعه سازمان و سرمایه انسانی با بیان اینکه، عملکرد سالیانه مدیران و کارمندان  برابر دستورالعملی که از سوی معاونت توسعه دانشگاه ابلاغ می‌شود ارزیابی خواهد شد افزود: دانشگاه از طریق ارزیابی عملکرد سالیانه، کارایی مدیران و کارکنان را ارزیابی کرده و در پرونده آنان و نرم‌افزار کارگزینی ثبت و به ذینفعان منعکس می‌کند.
دکتر نمازی با اشاره به اینکه در دستورالعمل جدید از سوی وزارت بهداشت تغییراتی با هدف بهبود فرآیند و رفع مغایرت‌های اجرایی در ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه، انجام شده است خاطرنشان کرد: انتظار داریم که با این تغییرات نقش مدیران به‌عنوان ارزیاب فرآیند، پررنگ شده و با توافق عملکردی اولیه شاهد بهبود کارایی و بهره‌وری کارکنان در سطح دانشگاه باشیم.
در ادامه معاون توسعه دانشگاه، بر ایجاد انگیزه بین کارکنان دانشگاه  تأکید کرد و گفت: انگیزه به کارمندان نیرو می‌دهد و آنها را در راستای رسیدن به اهداف دانشگاه هدایت می‌کند.
دکتر بیگلر، در راستای توانمندسازی و افزایش بهره‌وری کارکنان دانشگاه به مواردی اشاره کرد و گفت: یکی از وظایف ما این است که منابع را جهت ارتقای سطح دانش و مهارت‌های شغلی مناسب برای کارمندان در راستای پیشبرد اهداف دانشگاه تعیین و هدایت کنیم.
در ادامه دکتر موسوی، به نمایندگی از رئیس دانشگاه از معاونت توسعه و تلاش‌های پرثمر در خصوص صیانت از حقوق شهروندی در سال 98، با اهدای لوح تقدیر، قدردانی کرد.
دکتر موسوی گفت: معاونت توسعه دانشگاه در راستای صیانت از حقوق شهروندان در سطح دانشگاه از رتبه بالایی برخوردار است.
در ادامه جلسه دکتر مسعود امانلو گزارشی در خصوص بررسی عملکرد برنامه‌های عملیاتی سال 98، واحدهای معاونت توسعه دانشگاه ارائه کرد و گفت: گزارش عملکرد برنامه‌های عملیاتی سال 98 دانشگاه، بر اساس برنامه ابلاغی مشترک با وزارت بهداشت و تأکید رئیس دانشگاه مبنی بر ارائه مستندات و در راستای حفظ موقعیت و جایگاه دانشگاه صورت گرفته است.
دکتر امانلو به‌عنوان مدیر تحول، برنامه‌ریزی و مطالعات کاربردی دانشگاه بر ضرورت توجه به فعالیت‌ها و ثبت آنها در بازه‌های طلایی تأکید کرد.
در پایان این جلسه، در خصوص مباحث مطرح‌شده، بین حاضرین جلسه بحث و تبادل‌نظر انجام شد.

 

محمد پسندیده
تهیه کننده:

محمد پسندیده

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *