بازدید معاون مالی اداره دانشکده دندانپزشکی از روند پیشرفت ساخت بخش اسکرینینگ

دکتر آرش منصوریان معاون مالی اداره دانشکده دندانپزشکی در بازدید از بخش اسکرینینگ گفت: امیدواریم با راه اندازی این واحد بتوانیم گامی هر چند کوچک برای رفاه حال بیماران برداریم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده دندانپزشکی، دکتر آرش منصوریان معاون اداری مالی دانشکده دندانپزشکی ضمن بازدید از روند پیشرفت ساخت بخش اسکرینینگ در مورد ضرورت ایجاد این بخش بیان کرد: با توجه به اینکه بیمار در بدو ورود به دانشکده  دندانپزشکی توسط بخش بیماری های دهان، فک و صورت معاینه میشود و به بخشهای دیگر ارجاع داده میشود، اما ممکن است اختلاف نظر بین طرح درمان پزشک با پزشک دیگر باشد و باعث سردرگمی و اتلاف وقت بیمار شود.
وی افزود: در همین راستا مدیریت دانشکده دندانپزشکی تصمیم گرفت برای رفاه حال بیماران و همچنین ارتقا کیفیت آموزش در دانشکده بخش اسکرینیگ را احداث کند.
دکتر منصوریان تصریح کرد: در این بخش با وجود اعضای هئیت علمی از رشته های مختلف یک طرح درمان جامع و کامل به بیمار ارائه میشود که بیمار با یک طرح درمان جامع کارش را در دانشکده دندانپزشکی شروع می کند.
وی با بیان اینکه اجرای این طرح تاثیر قابل ملاحظه ای در ارتقای کیفیت خدمات درمان، آموزش و تکریم ارباب رجوع دارد افزود: هدف از ایجاد واحد اسکرینیگ ارجاع و هدایت بیماران به بخش ها با توجه به نیاز آموزشی آنان، افزایش رضایتمندی بیماران، ارائه پذیرش بهینه و نظام مند به بیماران در کوتاه ترین زمان ممکن و رعایت اصول اخلاقی در ارتباط با بیماران، است.
در پایان معاون اداری مالی دانشکده افزود: امیدواریم با راه اندازی این واحد بتوانیم گامی هر چند کوچک برای رفاه حال بیماران برداریم.

 

حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *