برگزاری اولین کمیته نیاز سنجی سلامت و کمیته فنی رسانه در شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

واحد آموزش و ارتقای سلامت شبکه اولین کمیته نیاز سنجی سلامت و مداخلات ارتقای سلامت با رویکرد تعیین کننده های اجتماعی موثر بر سلامت و کمیته فنی رسانه را برگزارکرد.

به گزارش روابط‌ عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، این جلسه آموزشی چهارشنبه 22 تیر 1401 با حضور دکتر مسعود رفعتی، مدیر شبکه ، دکتر عباس امیر احمدی، معاون شبکه و خدیجه خانکی وکبرا قلی زاده، کارشناسان واحد آموزش و ارتقای سلامت وکارشناس مسئولان  واحد های فنی شبکه در سالن اجتماعات برگزار شد.

در ابتدا خانکی در مورد نیاز سنجی سلامت ، بررسی مشکلات بهداشتی مردم منطقه از نزدیک و شناسایی این مشکلات بر اساس معیارهایی که منجر به ارتقای سلامت میشود مطالبی بیان کرد.

وی در ادامه گفت: هدف از تشکیل جلسه مروری کلی بر گام های اجرایی برنامه بوده و نحوه تشکیل گروه نیاز سنجی در سطوح روستایی و شهری و الویت بندی این نیازهای بهداشتی از خانه های بهداشت شرح داده شد، سپس وظایف گروه فنی و کارگروه نیاز سنجی سلامت و مداخلات ارتقای سلامت شهرستان و مشارکت و نظارت بر انجام مداخلات و الویت بندی سایر نیازهای محیطی توضیحاتی ارائه شد.

در پایان کمیته علمی-فنی تولید رسانه برگزار و در مورد در خواست چاپ رسانه، تدوین مطالب آموزشی و تایید توسط واحدآموزش سپس ارسال در گروههای مجازی ، مواردی عنوان شد.

کبرا قلی زاده
تهیه کننده:

کبرا قلی زاده

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *