برگزاری جلسه مجمع خیرین بیمارستان شریعتی برای به‌روزرسانی موتورخانه مرکزی

مجمع خیرین بیمارستان شریعتی در جلسه این هفته درباره به‌روزرسانی تأسیسات و دیگر برنامه‌های این مجمع تبادل نظر و تصمیم گیری کردند.

برگزاری جلسه مجمع خیرین بیمارستان شریعتی برای به‌روزرسانی موتورخانه مرکزی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، این جلسه دوشنبه هفتم شهریور ۱۴۰۱ دردفترریاست بیمارستان شریعتی برگزار شد. دراین جلسه اعضا درباره بروز رسانی موتورخانه و سیستم سرمایش بیمارستان، تأمین برخی تجهیزات و پیگری اجرای ساخت همراه سرای بیماران گفت و گو کردند. مهندس رزمی گزارشی از تأسیسات مکانیکی، سیستم سرمایش جذبی و برنامه بروز رسانی تأسیسات موتورخانه مرکزی بیمارستان ارائه کرد و گفت: افزایش ۳۰۰ تا ۴۰۰ متر از فضای موتور خانه اصلی و همچنین فعالیت‌های عمرانی و مقاوم سازی مجموعه داخلی فضای موتورخانه، برآوردهای مالی و تجهیزات مورد نیاز مواردی است که در این گزارش دیده شده است.

دکتر حسن برکتی مدیر بیمارستان شریعتی در این جلسه با اشاره به توسعه بیمارستان در سال‌های اخیر و اضافه شدن چندین ساختمان جدید گفت: هم اکنون به دلیل نبود ظرفیت در موتور خانه و چیلرها ی کافی، نزدیک به ۲۵۰۰ متر مربع از ساختمان‌های ما استفاده کاربرد مؤثر مناسبی ندارد.

دکتر حسن حمزه زاده  مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی در این جلسه خرید تجهیزات و بروز رسانی تأسیسات بیمارستان را یکی از زیر بنایی‌ترین فعالیت‌های خیرین دانست و افزود: برای انجام این کار نیازمند تهیه یک گزارش منسجم بودیم تا تصویر مشخصی از نیازهای بیمارستان در این حوزه به‌دست آوردیم از این رو لازم بود تا این گزارش تهیه و ارائه شود و برآوردهای زمانی دیده شود.

 دکتر حمزه زاده ابراز امیدواری کرد با پشتیبانی‌های خیرین این برنامه در زمان‌بندی تعیین شده اجرا شود.   

 فرانک  معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *