برگزاری جلسه گروه مدیریت بحران بیماری کرونا در بیمارستان شریعتی

دبیر علمی کمیته کنترل عفونت بیمارستان شریعتی گفت: مردم نباید نگران شوند همیشه باید در موارد بروز بیماری‌های تنفسی موارد بهداشتی را رعایت کنیم.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شریعتی، نهمین جلسه گروه مدیریت بحران بیماری کرونا چهارشنبه 14 اسفند 98 به ریاست دکتر مهرپور رئیس بیمارستان شریعتی برگزار شد.
در این جلسه ضمن بررسی آمار مراجعه‌کنندگان به تریاژ و پیش تریاژو موارد مشکوک، اعضا درباره دستورالعمل معاونت درمان وزارت بهداشت صحبت کردند. در این جلسه برای اجرای موارد این دستورالعمل، هماهنگی‌های لازم انجام شد.
همچنین اعضا درباره استفاده موارد غیرضروری استفاده از برخی تجهیزات حفاظتی گفت‌وگو کردند. دکتر شیرین افهمی متخصص بیماری‌های عفونی و دبیر علمی کمیته کنترل عفونت بیمارستان شریعتی استفاده از دستکش در افراد عادی را باعث انتقال بیشتر عفونت در جامعه دانست و گفت: مردم نباید نگران شوند بلکه لازم است بدانیم همیشه در موارد بروز بیماری‌های تنفسی، باید موارد بهداشتی را رعایت کنیم.
دکترمسعود رفعتی مدیر بیمارستان شریعتی نیز با تأکید بر کارکردهای آموزشی بیمارستان شریعتی به‌عنوان یک مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی گفت: اطلاع‌رسانی و آموزش به کارکنان و فراگیران و استفاده از منابع علمی موثق می‌تواند در این بحران بسیار مؤثرباشد. مدیر بیمارستان شریعتی همچنین شنیدن صدای کارکنان و احترام به نظر همکاران را در همراهی کارکنان برای عبور از این بحران و مدیریت استرس آنان روشی مؤثر برشمرد.
 فرانک  معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *