برگزاری جلسه گروه مدیریت بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت و کارشناسان مسئول بیمارهای واگیر شبکه‌های بهداشت و درمان

گروه مدیریت بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت، جلسه مشترک با کارشناسان مسئول بیمارهای واگیر شبکه‌های بهداشت و درمان تابعه و کارشناسان گروه بیمارهای واگیر را برگزار کرد.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، روز چهارشنبه 25 دی 1398 در این جلسه دکتر علی نیک‌فرجام مدیر گروه بیمارهای واگیر معاونت بهداشت، به تجهیز همه یخچال‌های شبکه بهداشت و درمان شهرری به حس‌گر کنترل از راه دور که با حمایت دکتر علی‌رضا دلاوری معاون بهداشت انجام شد اشاره و تاکید کرد تا بازدید آتی که توسط سازمان بهداشت جهانی از مدیریت واکسن‌ها در سطح کشور خواهد بود تجهیز یخچال‌های سایر شبکه‌ها به حس‌گر کنترل از راه دور ادامه خواهد داشت.
همچنین در مورد برنامه پایلوت ادغام مراقبت هپاتیت C و B در شبکه بهداشت شهرری توضیحات کامل ارائه شد.
دکتر نیک‌فرجام تاکید کرد با توجه به اینکه واکسیناسیون کودکان فقط در مراکز جامع سلامت و پایگاه‌های بهداشتی انجام می‌شود باید از امنیت و شرایط مطلوب نگهداری واکسن‌ها اطمینان کامل وجود داشته باشد و این امر توسط کارشناسان مسئول بیمارهای واگیر شبکه‌ها رصد شود.
در ادامه کارشناسان در مورد مشکلات موجود در خصوص وضعیت مدیریت واکسن‌ها هم از جنبه تجهیزات و هم از جنبه پرسنلی بحث و تبادل‌نظر شد.
در پایان کارشناسان واگیر در مورد برنامه‌های جاری در حوزه بیمارهای واگیر با کارشناسان مسئول بیماری‌های واگیر شبکه‌های بهداشت تبادل‌نظر پرداختند.

خبرنگارو عکاس: اسماعیل استاجی

کلمات کلیدی
اسماعیل  استاجی
تهیه کننده:

اسماعیل استاجی