برگزاری دوازدهمین کنگره قلب و عروق خاورمیانه به صورت وبینار در مرکز قلب تهران

دوازدهمین کنگره قلب و عروق خاورمیانه و پنجمین کنگره مداخلات تهاجمی در معرفی موارد پیچیده درمان های اینترونشنال به صورت وبینار مورد بحث و بررسی اساتید مرکز قلب تهران قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز قلب تهران، روز جمعه 23 آبان همزمان با دوازدهمین کنگره قلب و عروق خاورمیانه، وبینار پنجمین کنگره مداخلات تهاجمی در معرفی موارد پیچیده درمانهای اینترونشنال در سالن آمفی تئاتر مرکز قلب تهران برگزار شد.
دکتر حسن آقاجانی دبیر علمی این وبینار در گفتگوی کوتاهی هدف از برگزاری این کنگره را بیان کرد و گفت: این کنگره در دو روز، در شیراز و تهران به صورت پیوسته برگزار شد که مباحث مهمی در آن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و عصر روز جمعه توسط 6 استاد مرکز قلب ارائه شد.
وی اضافه کرد: این جلسه بسیار مهمی بود که اساتید مرکز قلب تهران به صورت وبینار برگزار کردند و مورد استقبال بسیار خوب همکاران سراسر کشور قرار گرفت و مباحث مهم مربوط به تشخیص، درمان، چالشهای تشخیصی و درمانی و همینطور مواردی که بیماریهای عروق کرونر همراه هستند با بیماریهای دیگری که درمان را دچار پیچیدگی های خاصی می کند در قالب کیس ارائه شد و بحث از طرف پانل و  همینطور اساتیدی که مستمع این بحث بودند صورت گرفت و بسیار بحث های جالبی مطرح شد که مورد استقبال اساتید از سراسر کشور قرار گرفت.
در ادامه این استاد قلب و عروق گفت: با توجه به اینکه بیماریهای عروق کرونر شایع ترین علت مرگ و میر در کشورمان و در دنیاست، برگزاری چنین وبینارهایی به همکاران جوان، رزیدنت ها و کسانی که در شهرستان ها هستند و افرادی که نیاز دارند به بازآموزی این مطالب، کمک می کند تا اطلاعاتشان را به روز کنند و از تجربیات اساتید دانشگاه برای مدیریت بیماریهای مشکل و کیس های نادری که  شانس درمانشان در مراکز پیشرفته ای مثل مرکز قلب تهران  وجود دارد، استفاده بهینه را ببرند.  
توضیح اینکه اساتیدی که در این وبینار مقالات علمی خود را ارائه کردند بدین شرح بود: دکتر حسن آقاجانی دبیر علمی، دکتر مجتبی سالاری فر، دکتر یاسر جناب، دکتر بابک گرایلی، دکتر محمد صادقیان، دکتر کاوه حسینی.

کلمات کلیدی
سید محسن  اسماعیلی
تهیه کننده:

سید محسن اسماعیلی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *