برگزاری سومین نشست کارگروه تخصصی بسته توسعه آموزش مجازی دانشگاه به میزبانی دانشکده مجازی

سومین نشست کارگروه تخصصی بسته توسعه آموزش مجازی دانشگاه به میزبانی دانشکده مجازی با هدف هم افزایی، بررسی نظرات و پیشنهادات و ترسیم نقشه راه و ارائه برنامه عملیاتی در هر دانشکده در راستای توسعه آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده مجازی، این نشست 15 بهمن 98 با حضور دکتر میترا ذوالفقاری، متولی بسته توسعه آموزش مجازی در علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران و معاون آموزشی دانشکده مجازی به همراه مسئولان کارگروه دانشکده های تغذیه (دکتر حامد پورآرام)، دندانپزشکی (دکتر صدیقه سادات هاشمی کمانگر)، بهداشت (دکتر الهام شکیبازاده)، پرستاری و مامایی (دکتر فاطمه بهرام نژاد)، داروسازی (دکتر شهیده امینی)، طب ایرانی (دکتر میثم شیرزاد)، توانبخشی (دکتر نسترن قطبی)، پیراپزشکی (دکتر فاطمه شیخ شعاعی) و کالج بین الملل (دکتر سکینه شب بیدار) به میزبانی دانشکده مجازی برگزارشد.
در این نشست ضمن گرامی داشت دهه فجر، نقشه راه دو ساله ی کارگروه مجازی سازی تبین و برنامه ریزی گام به گام و منسجمی برای تحقق اهداف برنامه تا 22 بهمن 1400 و رسیدن به ادغام کامل مجازی سازی در بستر آموزش دانشگاه صورت گرفت. هم چنین الویت ها و اقدامات راهبردی برای اجرایی سازی بسته توسعه آموزش مجازی در دانشگاه تبین و در ارتباط با چالش های پیش روی اعضای هیات علمی و اجرای برنامه ها؛ نظرات و پیشنهادات بررسی شد.
در ادامه پیرامون کارگاه های توانمند سازی اعضای هیات علمی و نحوه اجرای آن اطلاع رسانی شد. در ارتباط با محتواهای الکترونیکی و سایر موارد مرتبط با بسته مجازی سازی از قبیل برگزاری دروس ترکیبی، دوره ها و کارگاه های مجازی و یا راه اندازی رشته مجازی با همکاری دانشکده مجازی و بومی سازی آموزش های مجازی منطبق با سند تحول سلامت کشور توضیحاتی ارائه و مقرر شد بر این اساس دانشکده ها برنامه عملیاتی را براساس آیین نامه های مصوب شده تدوین و مراحل اجرای برنامه را بطور منظم پایش کنند.
توضیح اینکه این جلسات بطور منظم و ماهیانه برگزار و دستاوردهای آن در جلسات بسته تحول ارائه خواهد شد.
عکس و خبر: سیده کاملیا داودزاده

آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی