بیست و چهارمین کنگره پژوهشگاه ابن‌سینا برگزار می‌شود

بیست و چهارمین کنگره پژوهشگاه ابن‌سینا با عنوان «نگاهی جامع بر ناباروری از تشخیص تا تولد نوزاد سالم» برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیست و چهارمین کنگره پژوهشگاه ابن‌سینا با عنوان «نگاهی جامع بر ناباروری از تشخیص تا تولد نوزاد سالم» با مشارکت دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور از 14 تا 16 دی 1401 در مرکز همایش‌های دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد. 
پس از گذشت سه سال و عبور از محدودیت‌های پاندمی کووید -۱۹، به‌صورت حضوری فرصتی مغتنم  شده که در کنار یکدیگر بتوانیم از سخنرانی‌های متنوع و پنل‌های چالشی بهره‌مند شویم.   
مجموعۀ ابن‌سینا برای این رویداد مهم یک برنامۀ علمی جامع و کاربردی را ارائه خواهد کرد که شامل؛ برنامه‌های متنوع، از جمله کارگاه‌های منتخب، سخنرانی‌ها، پنل‌های مفید و چالشی در مورد موضوعات موضوع مهم بالینی، ارائه منتخب مقالات دریافت‌شده و سمپوزیوم‌های کاربردی است.
در این کنگره به موضوعاتی همچون استراتژی‌های لازم برای دریافت بهترین تخمک، اسپرم و جنین و بهبود آندومتر در روش‌های کمک باروری، چالش‌های سن و ناباروری و اهدا، شکست مکرر لانه‌گزینی، سقط مکرر، مداخلات پرستاری و مامایی در درمان ناباروری، آندومتریوز و روش‌های کمک باروری و مسائل بارداری‌های حاصل از درمان ناباروری پرداخته می‌شود. 
بیست و چهارمین کنگره پژوهشگاه ابن‌سینا با عنوان «نگاهی جامع بر ناباروری از تشخیص تا تولد نوزاد سالم» 15 امتیاز بازآموزی دارد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنند. 
 
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *