تایید نتایج انتخابات اعضای دانشجویی شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشجویی وزارت بهداشت

نتیجه نهایی انتخابات اعضای دانشجویی شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بدون هیچ اعتراضی به فرایند و نتایج انتخابات، اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، انتخابات اعضای دانشجویی شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ برگزار شد.
نتایج اولیه انتخابات دقایقی بعد از اتمام فرایند رای‌گیری در سامانه رای‌شمار به اطلاع تمامی شرکت کنندگان رسید و مطابق دستورالعمل اجرایی انتخابات شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی تمامی افراد می‌توانستند در مدت دو روز اداری اعتراضات خود را با ارائه مستندات به صورت کتبی به دبیرخانه انتخابات اعلام کنند و دبیرخانه انتخابات نیز در مدت حداکثر ۳ روز اداری می‌بایست اعتراضات را بررسی و نتایج نهایی انتخابات را اعلام کند.
در مدت معین برای دریافت اعتراضات هیچ گونه اعتراضی به فرایند و نتایج انتخابات به دبیرخانه انتخابات اعضای دانشجویی شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وصول نشد و در روز چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ نتایج نهایی انتخابات نمایندگان دانشجویی شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی اعلام شد.
در این انتخابات ۷۱ درصد از واجدان شرایط حق رای، مشارکت داشته‌اند و به ترتیب آرا؛ علی پروین زاده از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و علیرضا محدثی از دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه به عنوان افراد اصلی و سیدمحمد حسن طاهری دورکی از دانشگاه علوم پزشکی اهواز به عنوان عضو علی البدل شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی وزارت بهداشت انتخاب شدند.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *