تقدیر از دانشجویان سازنده مالتی مدیا در گروه علوم اعصاب و مطالعات اعتیاد دانشکده فناوری های نوین پزشکی

از دانشجویان سازنده فیلم های مالتی مدیا با موضوع فرآیندهای آموزشی در گروه علوم اعصاب و مطالعات اعتیاد دانشکده قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده فناوری های نوین پزشکی، روز سه شنبه  5 اسفند 99 در جلسه گروه آموزشی علوم اعصاب و مطالعات اعتیاد از دانشجویان این گروه که فرآیندهای آموزشی را به صورت مالتی مدیا تهیه کرده اند، تقدیر شد.
در دوره آموزشی مقطع دکتری تخصصی، دانشجویان با فرآیندهای آموزشی مختلف از جمله دفاع از پروپوزال طرح تحقیقاتی، پیش دفاع و دفاع از پایان نامه، مواجه و به دلیل تعدد مراحل اداری در اکثر مواقع دچار سردرگمی می شوند. یک روش برای تسهیل این موارد تهیه فلوچارت فرآیندهای آموزشی است.

در این جلسه، دکتر مریم زحمتکش، معاون آموزشی گروه علوم اعصاب و مطالعات اعتیاد، گفت: در برخی مراحل جزئیاتی وجود دارد که تصمیم گرفته شد برای توضیح آنها ابتدا سناریوی فرآیندهای آموزشی مهم تهیه و سپس از دانشجویان علاقه مند و فعال گروه دعوت شد که برای تهیه فیلم های آموزشی اتاق فکری تشکیل داده و محصول نهایی را به اشتراک بگذارند. به نظر میرسد که تبدیل فلوچارت های آموزشی به فیلم های مالتی مدیا برای نیروهای جوان که بیشتر با فضای مجازی در ارتباط هستند، موثرتر است.

در ساخت مالتی مدیا سه دانشجوی جوان و توانای گروه سارا تیرگر، دانشجوی علوم اعصاب، امید موذنی و حامی مهدوی از دانشجویان رشته تصویربرداری عصبی مشارکت داشتند که با اهدای لوح و هدیه از ایشان تقدیر شد. نمونه اولیه فیلم های تهیه شده برای استفاده دانشجویان دیگر در سایت دانشکده بارگذاری خواهد شد.    

ساناز  عزی ایرانی
تهیه کننده:

ساناز عزی ایرانی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *