در راستای کنترل و مدیریت بحران کرونا

جلسه فوق‌العاده مدیریت بحران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در تیر ماه برگزار شد

جلسه فوق‌العاده مدیریت بحران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) با حضور دکتر صادق نیت رئیس مجتمع، دکتر دهقان منشادی معاون درمان و جمعی از روسای بخش‌های مجتمع و اعضای هیئت‌علمی گروه‌های مختلف برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، جلسه فوق‌العاده مدیریت بحران مجتمع با حضور دکتر صادق نیت رئیس مجتمع، دکتر دهقان منشادی معاون درمان و جمعی از روسای بخش‌های مجتمع و اعضای هیئت‌علمی گروه‌های مختلف دوشنبه 9 تیرماه ۹۹ برگزار شد.
در ابتدا دکتر صادق نیت رئیس مجتمع با اشاره به شرایط خاص پیش‌آمده در روزهای اخیر و افزایش آمار مراجعه‌کنندگان به مجتمع گفت: باید تمهیداتی در نظر گرفته شود هم برای مدیریت کنترل عفونت و هم حفاظت کارکنان مجتمع تا بتوانیم این بحران را به‌خوبی مدیریت کنیم.
در ادامه دکتر دهقان معاون درمان مجتمع با اشاره به آغاز به کار کارگروه های  موضوعی مدیریت بحران در معاونت درمان مجتمع گفت: کمیته  هایی در حوزه‌های مختلف مدیریت بیماری کرونا  تشکیل شده است که شامل کارگروه کنترل عفونت و پیش‌گیری، کارگروه مدیریت مراجعات بیماران سرپایی همچنین کارگروه بیماران بستری و  در نهایت کارگروهی برای بیماران نیازمند به مراقبت‌های ویژه تشکیل شده است،  این کارگروه  ها با مشارکت اساتید گروه مختلف در این زمینه شروع به کارکرده است.
وی افزود: با توجه به اپیدمی طولانی‌مدت کرونا تشکیل چنین کارگروه‌هایی کار بسیار خوبی است و بسیاری از مشکلات پیش رو  را مرتفع خواهد کرد.
سپس معاون درمان مجتمع گزارشی از آمار مراجعه‌کنندگان به تریاژ بیماران تنفسی ، آماری  از  تعداد بستری‌شدگان ، تعداد مرگ‌ومیر ناشی از بیماری کرونا، آمار پذیرش جدید این بیماران و متوسط اقامت بیماران در بخش‌های ICU و بخش‌های بستری را از خردادماه تاکنون را ارائه داد.
دکتر جعفریان، دکتر بیک محمدی، دکتر کاظمینی ، دکتر محمد نژاد، دکترافضلی مقدم در این جلسه به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.
توضیح این‌که جلسات کمیته بحران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)  با توجه  به شرایط  در روزهای زوج ساعت 12 تا 14 در محل سالن شورای ریاست برگزار می‌شود.

شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *