• تاریخ انتشار : 1401/02/12 - 08:54
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 947
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دومین جشنواره تحقیقات سلول‌های بنیادی و خون‌ساز برتر ایران جایزه ویژه پروفسور اردشیر قوام زاده در بیمارستان شریعتی برگزار می‌شود

جشنواره تحقیقات سلول‌های بنیادی و خون‌ساز برتر ایران اردیبهشت ۱۴۰۱ در بیمارستان شریعتی برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، انجمن سرطان‌شناسی و خون‌شناسی پزشکی ایران دومین جشنواره تحقیقات سلول‌های بنیادی و خون‌ساز برتر ایران جایزه ویژه پروفسور اردشیر قوام زاده را  ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در تالار شهید پیرویان بیمارستان شریعتی برگزار می‌کند.

این جشنواره با مشارکت استادان، محققان دانشگاه‌ها و صاحبنظران این رشته در مراکز علمی معتبر، دانشجویان دانشگاه‌های ایران و کشورهای پارسی‌زبان همسایه برگزار می‌شود. دکتر سحر توکلی دبیر اجرایی این جشنواره، هدف از برگزاری این جشنواره را نزدیک کردن مراکز پیوند سلول‌های بنیادی در ایران و منطقه، پاسخ بخشی به نیازهای واقعی کشور و حرکت در مسیر سند چشم انداز پیشرفت ایران دانست و افزود: این جشنواره درایران به همت پروفسور اردشیر قوام زاده پایه گذاری شده است و انجام طرح‌های پژوهشی کاربردی در زمینه دانش سلول‌های بنیادی و خون‌ساز و سلول درمانی را تقویت می‌کند. وی افزود: دکتر مهرداد پاینده دبیر علمی این جشنواره پژوهشی است و محققان و علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره، هم‌اکنون می‌توانند با ارسال پروپوزال‌های خود در این  جشنواره شرکت کنند.

دکتر توکلی همچنین افزود: این جشنواره امسال با همکاری جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران، پژوهشکده سرطان معتمد که ریاست آن را آقای دکتر رامین صرامی برعهده دارد برگزار می شود و امیدواریم که با حمایت از طرح‌های برگزیده‌ای که موفق به کسب امتیاز عالی از هیئت داوران جشنواره شده‌اند، دستاوردهای جامعه علمی، آموزشی و تحقیقاتی کشور را به نحو شایسته‌ای در اختیار اساتید، دانشجویان و پژوهشگران ارجمند قرار دهیم.

مجموعه آثار جشنواره پایان‌نامه برتر ایران در پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانه  http://www.ismoh.org قرار می‌گیرد.

افرادی که مایل به شرکت در این فراخوان می‌باشند، لازم است  یک خلاصه دو صفحه‌ای از اثر خود را آماده‌سازی کرده و از طریق ایمیل جشنواره به نشانی ismoh.congress@yahoo.com ارسال نمایند. همچنین شماره‌های برای تماس در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

0۹۸۲۱۸۸۳۵۷۰۱۷

0۹۸۹۱۶۵۶۵۲۶۶۳

0۹۸۹۱۸۳۳۸۰۲۲۳

  • گروه خبری : بیمارستان شریعتی
  • کد خبر : 211471
 فرانک  معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *