همایش دانشجویی توانمندسازی نظارت در عرصه‌های غذا و دارو

دکتر قناعتی: حضور دانشجویان در عرصه عملیاتی غذا و دارو در محدوده نظارتی دانشگاه علوم پزشکی تهران مقدس و مبارک است

در همایش دانشجویی توانمندسازی نظارت در عرصه‌های غذا و دارو، دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران بر ضرورت «تلاش عملیاتی، عدم اتلاف وقت و مطالعه فراوان دانشجویان» تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در همایش دانشجویی توانمندسازی نظارت در عرصه‌های غذا و دارو که 4 دی 1401 در سالن رازی دانشکده داروسازی برگزار شد؛ دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه با اشاره به اینکه نظارت دانشجویان بر امور غذا و دارو در محدوده دانشگاه علوم پزشکی تهران کار بسیار مبارکی است؛ گفت: امید داریم دانشجویان به طور مؤثری در امر نظارت وارد شوند. 
وی با تأکید بر اینکه بدون نظارت، کار کیفیت پیدا نمی‌کند؛ افزود: وقتی که نظارت در عرصه غذا و دارو به وجود می‌آید، کیفیت این فرایند بهبود پیدا می‌کند، نظارت در تمامی سطوح لازم است و ما را کمتر دچار چالش می‌کند.   
دکتر قناعتی با بیان اینکه هر کار کوچکی هم می‌تواند اثرگذار باشد؛ یادآور شد: بهترین شاخصه آن امیدواری است و با امید می‌توان مسیرها را طی کرد.    
رئیس دانشگاه در ادامه با اشاره به اینکه در رشته داروسازی کارهای عملی خیلی اثرگذار است و خود دانشجو نتیجه آن را حس خواهد کرد، خاطرات دوران تحصیل و دانشجویی خود از مرحوم استاد نفیسی را بیان و تصریح کرد: باید در کارتان باحوصله وارد شوید؛ زیرا بادقت، تمرکز، امید ... خیلی از مسائل به‌راحتی انجام می‌پذیرد.  
رئیس دانشگاه در ادامه گفت: این کشور مال خودتان است هیچ فردی از بیرون کشور نمی‌تواند کمک شما باشد. باید به مسائل پیرامون خود دقت بیشتری داشته باشید و آگاهانه با مسائل برخورد کنید نگاه معنوی انسان کمک شایانی به حل مسائل روز خواهد کرد.   
دکتر قناعتی افزود: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که ارزش‌های اسلامی در آن وجود دارد، ما با آخرین تکنولوژی روز دنیا در کشور روبرو هستیم  که منافاتی با هم ندارد.   
رئیس دانشگاه به دانشجویان توصیه کرد تلاش کنند و با مطالعه فراوان از وقت خود بهینه استفاده کنند.   
یکی از الگوهای نزدیک دررابطه‌با کارهای ماندگار در کشور و دانشگاه علوم پزشکی تهران استاد مرحوم دکتر شفیعی است که کارهای ماندگار ایشان در حوزه داروسازی در ذهن همگان ثبت شده است، مطمئن هستم نیت خیرخواهانه توفیق الهی را برای فرد رقم می‌زند، کارهای این انسان باخدا، کم‌نظیر بوده است.
 
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *