دکتر پورغریب: اعضای شورای صنفی برای پیگیری بهتر امور به طور مستقیم با مدیران معاونت دانشجویی فرهنگی در ارتباط باشند

دومین جلسه‌ شورای صنفی مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران با معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه و مدیر امور دانشجویی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، این جلسه باحضور دکتر محمد حسین پورغریب شاهی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه و دکتر اکرم السادات سادات حسینی مدیر امور دانشجویی روز چهارشنبه 13 مرداد 1400 از ساعت 13:30 تا 15 در سالن شورای معاونت برگزار شد و در ابتدا دکتر پورغریب با استقبال از حضور دانشجویان، از آنان خواست که این جلسات بصورت ماهیانه و مستمر ادامه پیدا کند.
دکتر پورغریب همچنین چندین پیشنهاد به شورای صنفی برای برگزاری بهتر جلسات از جمله: مشخص کردن منشی جلسات و نیز تهیه دستور جلسه در قبل از جلسات و ... ارائه داد.
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه در ادامه به اعضای شورای توصیه کرد برای پیگیری بهتر امور، اعضا بطور مستقیم با مدیران حوزه معاونت دانشجویی در ارتباط باشند.
دکتر پورغریب با اعلام اینکه همه افرادی که در جلسات شرکت می کنند حق صحبت کردن دارند، گفت: پیشنهاد می کنم نظرات همه‌ اعضای شورا هرچند کوتاه مطرح و قبل از شروع هر جلسه نیازسنجی و تعیین اولویت‌ها انجام شود.
در ادامه دانشجویان به بیان مسائل و درخواست های خود پرداختند که از مهمترین آن ها می توان به: تخصیص پارکینگ بیمارستان امام خمینی (ره) به اینترن‌ها، شروع به کار سالن مطالعه کوی پسران، شروع به کار مجدد سالن‌های ورزشی، اعطای تسهیلات رفاهی خرید تجهیزات الکترونیک به دانشجویان، راه‌اندازی سامانه اعلام مشکلات خوابگاه به منظور تسریع فرآیند حل این دسته از مشکلات و حل مسائل امنیتی خوابگاه انقلاب مانند گیت و دوربین مداربسته، اشاره کرد.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *