دکتر کریمی: دانشگاه علوم پزشکی تهران آماده اجرای واکسیناسیون بر اساس اولویت های وزارت بهداشت است

رئیس دانشگاه، از آمادگی مراکز بهداشتی درمانی دانشگاه، برای اجرای واکسیناسیون، در منطقه تحت پوشش خود خبر داد و از زحمات حوزه بهداشت دانشگاه در کنترل بیماری قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر عباسعلی کریمی، رییس دانشگاه، در حاشیه مراسم آغاز واکسیناسیون کووید ۱۹ در کشور گفت: امروز وزارت بهداشت، به عنوان اولین مرکز، شروع واکسیناسیون ملی را از مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) آغاز کرد تا به نوعی قدردانی غیرمستقیم از کادر خدماتی و بهداشتی درمانی این بیمارستان باشد.

وی ضمن قدردانی از کادر درمانی دانشگاه که در دوران کرونا تلاش های زیادی برای کنترل بیماری انجام دادند، گفت: بیمارستان های دیگر تحت پوشش دانشگاه نیز به همین منوال واکسینه خواهند شد.

دکتر کریمی، خاطر نشان کرد: حوزه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، آمادگی آن را دارد که به محض تحویل واکسن به دانشگاه، در منطقه تحت پوشش خود، بر اساس اولویت هایی که توسط وزارت بهداشت تعیین شده است، اقدام به واکسیناسیون نماید.

رییس دانشگاه در پایان تلاش های یکسال گذشته کادر بهداشت در تمام سطوح را قدر دانست و یادآور شد: تلاش مضاعفی از امروز برای واکسیناسیون، به خدمات قبل حوزه بهداشت اضافه خواهد شد.

نسیم  قرائیان
تهیه کننده:

نسیم قرائیان

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *