دیدار مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در امور ایثارگران با جانباز گرامی و رزمنده دوران دفاع مقدس

دکتر کشاورز مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در امور ایثارگران به همراه دکتر مقیمی مدیر دفتر امور ایثارگران با دکتر سید رضا رئیس کرمی مدیر گروه کودکان دانشگاه جانباز و رزمنده دوران دفاع مقدس دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دفتر امور ایثارگران، یکشنبه 20آذر 1401 دکتر کشاورز مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران به همراه دکتر مقیمی مدیر امور ایثارگران در ادامه دیدارهای دوره‌ای با ایثارگران دانشگاه با دکتر سید رضا رئیس کرمی، رئیس گروه کودکان دانشگاه در بخش کودکان بیمارستان ولیعصر (عج) دیدار کردند.

در این دیدار دکتر کشاورز ضمن تأکید بر پاسداشت ازخودگذشتگی ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس و تلاش و پشتکار آنان در امر خدمت‌رسانی به بیماران اظهار داشت: مجاهدت رزمندگان و ایثارگران که دفاعی غیورانه از اسلام و جمهوری اسلامی ایران بود، ایران را سرافراز کرد و شوق فداکاری سرشار از معرفت فروزان و درخشان را در قلب‌ها و جان‌ها هویدا ساخت. شما ایثارگران و خانواده‌ محترم شهدا تا ابد باعث افتخار و سربلندی کشور هستید.

دکتر رئیس کرمی پس از قدردانی از تلاش‌های دفتر امور ایثارگران ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس گفت: ایثارگری را می‌توان مقدم دانستن دیگران بر خود، اولویت دادن به خدمت به مردم، توجه کردن و درست انجام دادن کاری که برعهده ماست تعریف کرد. امروز مشکل ما در بحث الگوهای رفتاری و عملی است؛ ما به گونه ای رفتار نکردیم که نسل جوان ما حداقل به این مسائل فکر کند. شرایط را باید به فضایی ببریم مسئولین یا مدعیان بیشتر عمل کنند تا صحبت کنند و این‌گونه جوانان بتوانند تفاوت در عمل را نسبت به بقیه ببینند.

در ادامه دکتر مقیمی ضمن ارج نهادن به مقام ایثارگران و جانبازان از زحمات و همکاری دکتر رئیس کرمی در برگزاری پنل‌های دفاع مقدس تشکر و قدردانی کرد.

حمیده شفاعی
تهیه کننده:

حمیده شفاعی

عکاس

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *