دیدار مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران با سید محمد میرخانی جانباز هشت سال دفاع مقدس

مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران و مدیر امور ایثارگران دانشگاه با سید محمد میرخانی جانباز هشت سال دفاع مقدس و مسئول تشریفات ستاد مرکزی و تالار امام خمینی (ره) دانشگاه علوم پزشکی تهران دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دفتر امور ایثارگران، دوشنبه 16 خرداد دکتر منصور کشاورز مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران به همراه دکتر مقیمی مدیر امور ایثارگران با میرخانی دیدار کردند.

در این دیدار دکتر کشاورز و دکتر مقیمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد سال 1342 با این جانباز 70 درصد دیدار و درباره علل و عوامل حضور در جبهه‌های جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس، نقش ایثارگران، رزمندگان و جانبازان در انتقال ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس گفت وگو کردند.
میرخانی با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس از آثار و برکات معنوی آن دوران گفت و نقش ایثارگران را در انتقال ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس بیان کرد و افزود: در شرایط فعلی با عمل صحیح و نه‌فقط شعار می‌توان ارزش‌ها را منتقل کرد. عمل صحیح هم خدمت صادقانه برای رضای خداست.
امیرخانی در پایان گفت: از متولیان امور ایثارگران می‌خواهم که به کلام امام توجه کنند که «نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ‌وخم امور روزمره به فراموشی سپرده شوند.»

حمیده شفاعی
تهیه کننده:

حمیده شفاعی

عکاس

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *