در جلسه برنامه ریزی و توجیهی منتورینگ دستیاران در بیمارستان فارابی مطرح شد

رسیدگی به مسائل روحی، روانی و عملکرد حرفه ای دستیاران از وظایف مهم منتور است

به همت دفتر توسعه آموزش بیمارستان فارابی جلسه برنامه ریزی و توجیهی اعضای هیئت علمی بیمارستان فارابی در زمینه منتورینگ دستیاران برگزار شد.

جلسه برنامه ریزی و توجیهی منتورینگ دستیاران در بیمارستان فارابی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، به همت دفتر توسعه آموزش این بیمارستان جلسه برنامه ریزی و توجیهی اعضای هیئت علمی بیمارستان فارابی با موضوع منتورینگ (Mentoring) دستیاران چهارشنبه 3 شهریور 1400 با حضور دکتر محمدرضا اکبری، رییس بیمارستان فارابی و مدیر گروه چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران و جمعی از اعضای هیئت علمی داوطلب این مرکز برگزار شد.
در ابتدای این جلسه دکتر آرش میرمحمد صادقی، مدیر توسعه آموزش و مدیر برنامه دستیاری بیمارستان فارابی مقدمات و الزامات برنامه منتورینگ دستیاران را مطرح کرد. در ادامه دکتر سعید پور حسن، عضو هیئت علمی گروه داخلی و از پایه گذاران برنامه منتورینگ در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، نکاتی را در مورد رابطه استاد منتور و دستیار تحت پوشش بیان کرد. وی با تاکید بر این که موارد علمی و بهبود مطالعه و یادگیری دستیاران تنها درصد کوچکی از وظایف منتور را تشکیل می‌دهد گفت: رسیدگی به مسائل روحی، روانی و عملکرد حرفه ای دستیاران از وظایف مهم منتور است. دکتر پورحسن همچنین بایدها و نبایدهای برنامه منتورینگ را برای اعضای هیئت علمی حاضر در جلسه بیان و در پایان این جلسه حاضران سوال ها و ابهام های خود را درباره این برنامه مطرح کردند.
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

تصاویر

دکتر محمدرضا اکبری، رییس بیمارستان فارابی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *