قدردانی ویژه از عملکرد و همدلی کارکنان بخش خدمات مجتمع بیمارستانی یاس؛اهمیت ایمنی و سلامت شغلی کارکنان، یکی از مهمترین اولویت های کاری مجتمع

مدیر مجتمع بیمارستانی یاس از عملکرد و همدلی کارکنان بخش خدمات در مقابله با بحران کرونا و تسریع در بازگشت بیمارستان به روال عادی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان یاس، دوشنبه 25 فروردین 99 نشست صمیمانه کارکنان واحد خدمات با یوسف مسعودیان مدیر مجتمع،‌ غلامرضا صدوق محمدی و سلطانعلی عزیزی روسای امور مالی و اداری مجتمع یاس برگزار شد.
در این نشست، مسعودیان با بیان ارزشمند بودن نقش و جایگاه کارکنان خدمات در پیشبرد اهداف مجموعه و رضایتمندی مراجعین از تلاش های شبانه روزی و طاقت فرسای آنان در ارائه خدمات به مراجعه کنندگان به ویژه بیماران مبتلا به کرونا تشکر کرد.
وی با تاکید بر اهمیت ایمنی و سلامت شغلی کارکنان به عنوان یکی از مهمترین اولویت های مجتمع به این موضوع اشاره کرد که همواره تلاش گروه مدیریت اجرایی بیمارستان در راستای بهبود مستمر عملکرد و افزایش رضایتمندی کارکنان و مراجعین بوده و امیدوار است با تلاش مضاعف و همدلی و مشارکت کارکنان، تسریع در برگشت خدمات دهی بیمارستان به روال عادی ماه های قبل از کرونا با کیفیت مطلوب تر میسر شود و در این مسیر با برنامه ریزی گام برداشته شود.
در پایان این نشست از 3 تن از کارکنان واحد خدمات به نمایندگی قدردانی به عمل آمد و مقرر شد برای افزایش انگیزه کارکنان خدمات،انتخاب کارکنان نمونه به صورت ماهیانه انجام شود.
امیر مردانی
تهیه کننده:

امیر مردانی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *