قرارداد ساخت بیمارستان جدید شریعتی در منطقه 22 تهران نهایی شد

با ارائه ضمانت‌نامه اجرایی تعهدات توسط پیمانکار، عملیات اجرایی طرح بیمارستان جدید شریعتی آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شریعتی، قرارداد طرح و ساخت بیمارستان جدید شریعتی، روز سه‌شنبه 25 آبان ماه 95 میان پیمانکار به نمایندگی از بانک توسعه اسلامی و بیمارستان شریعتی به نمایندگی از دانشگاه علوم پزشکی تهران به امضا رسید.
این قرارداد را دکتر سروش رئیس بیمارستان شریعتی و دکتر قربانی مدیر پروژه با حضور کارشناسان ارشد دفتر مدیریت طرح (PMU) امضاء کردند.
دکتر سروش که به‌عنوان نماینده اجرایی دانشگاه علوم پزشکی تهران در موافقت‌نامه وام بانک توسعه اسلامی، این قرارداد را امضا می‌کرد، با قدردانی از تمامی افراد و سازمان‌هایی که در این مسیر کمک کردند، گفت: از تمامی مقامات و مسئولان در وزارت بهداشت، وزارت اقتصاد، وزارت راه و شهرسازی، وزارت کشور، استانداری تهران، شهرداری تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران که در پیشرفت این پروژه بزرگ ملی همکاری داشتند، تشکر می‌کنم.
توضیح این‌که فرایند مناقصه بیمارستان جدید شریعتی پیش‌تر با فراخوان بین‌المللی از پیمانکاران کشورهای اسلامی آغاز شد. از میان 47 شرکت ایرانی و خارجی که اعلام آمادگی کرده بودند، 13 شرکت در قالب 4 مشارکت تعین صلاحیت شدند. سپس اسناد مناقصه که بر اساس ضوابط بانک توسعه اسلامی تهیه‌شده بود، در فروردین‌ماه سال جاری به پیمانکاران ارسال و در مردادماه پیشنهادان بازگشائی و پس از تأیید گزارش ارزیابی توسط بانک، برنده مناقصه مشارکت شرکت‌های گوپله، آباد راهان پارس، مهندسین مشاور ماهر و همکاران اعلام شد.

خبر و عکس: معصومی فرد

 فرانک  معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد