مراسم بازنشستگی هاریه رسولی، سوپروایزر اتاق عمل‌های مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

با حضور رئیس و معاونان مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در مراسمی به مناسبت بازنشستگی هاریه رسولی سوپروایزر اتاق عمل‌های این مرکز، با اهدای لوح سپاس و هدایایی از زحمات دلسوزانه وی در سال‌های خدمت تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) شنبه 31 تیر 1402 در مراسمی با حضور دکتر سید حسن اینانلو رئیس مجتمع، دکتر محمدعلی سورکی معاون پشتیبانی، دکتر امیرحسین اورندی معاون درمان، دکتر سید علی مومنی معاون امور دانشگاهی، دکتر مهرداد صالحی رئیس بخش جراحی قلب، طاهره زرعی چیان مدیر امور پرستاری در جمعی از اساتید، مدیران، پرستاران، کارکنان و بازنشستگان از سی سال خدمت صادقانه هاریه رسولی سوپروایزر اتاق عمل‌های این مرکز تجلیل شد.

رئیس مجتمع با نکوداشت سی سال خدمت ارزشمند هاریه رسولی، افتخار رسیدن به درجه بازنشستگی را به وی تبریک گفت و افزود: همکاران پرستاری در سنی به‌افتخار بازنشستگی نائل می‌شوند که در اوج کارآمدی و باتجربگی هستند و جدایی ایشان از مراکز درمانی چالشی بزرگ است.

معاونان پشتیبانی و درمان مجتمع نیز هر یک به سهم خود، زحمات بی‌دریغ این بانوی پرستار مجتمع را تکریم کردند.

مدیر امور پرستاری مجتمع نیز ضمن قدردانی از هاریه رسولی، یاد و خاطره همکاری‌های مشترک خود با ایشان طی سالیان گذشته را گرامی داشت.

هاریه رسولی با مروری بر خاطرات سال‌های خدمتش، یکی از آرزوهایش را راه‌اندازی بیمارستان حضرت مهدی (عج) عنوان کرد و تحقق آن در آخرین روزهای خدمتش را مایه افتخار و سرور دانست.

 گفتنی است در این مراسم، پرستو آریاملو مدیر سابق پرستاری مجتمع نیز از هاریه رسولی به‌عنوان همکاری صبور و پرتلاش یادکرد و از تلاش‌های ارزنده این همکار قدیمی قدردانی کرد.

در پایان، از سوی حوزه ریاست، مدیریت امور پرستاری و جمعی از همکاران بازنشسته کادر پرستاری مجتمع به‌رسم احترام و یادبود، لوح سپاس و هدایایی به هاریه رسولی اهدا شد.

 

نجمه باهو
تهیه کننده:

نجمه باهو

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *