مراسم تکریم و معارفه مدیر پیشین و جدید نظارت و توسعه امور عمومی دانشگاه برگزار شد

مراسم تکریم شهریار ارسیلو مدیر پیشین و معارفه محمود معصومی گودرزی مدیر جدید نظارت و توسعه امور عمومی دانشگاه برگزار شد.

 دکتر سید ابوالفضل ذاکریان,مهندس شهریار ارسیلو,محمود معصومی گودرزی,

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه، این مراسم روز سه شنبه 6 اردیبهشت 1401 با حضور دکتر سید ابوالفضل ذاکریان معاون توسعه مدیریت وبرنامه ریزی منابع  و تعدادی از مدیران ستادی دانشگاه و همکاران واحد توسعه نظارت در سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد.
در این مراسم ابتدا دکتر ذاکریان ضمن تقدیر و تشکر ویژه از زحمات مهندس ارسیلو در طی دوران مدیریتش برای او در ادامه خدمت در دانشگاه آرزوی موفقیت کرد و بیان داشت که دانشگاه همچنان از توانمندی و تجربه وی بهرمند خواهد بود.
وی افزود: تغییر و تحولات در مدیریت یک امر طبیعی است که باید صورت بگیرد تا از همه ظرفیت و توانایی های سایر مدیران و همچنین تفکرات و ایده های نو برای بالا بردن درصد موفقیت و سربلندی دانشگاه استفاده شود.
سپس معاون توسعه منابع دانشگاه ضمن خیر مقدم به مدیر جدید نظارت و توسعه گفت: آقای معصومی از مدیران با تجربه و کارآزموده دانشگاه هستند و برای ایشان هم در مسئولیت جدید آرزوی توفیق و سربلندی داریم.
در ادامه مهندس ارسیلو ضمن تبریک و آرزوی موفقیت به مدیر جدید نظارت از دکتر ذاکریان و همه همکاران قدردانی کرد.
همچنین محمود معصومی مدیر جدید نظارت هم اظهار کرد: دست همه همکاران را برای موفقیت در این مسئولیت می فشارم و امیدوارم با تلاش و همیاری یکدیگر بتوانیم پرچم دانشگاه را همچون گذشته بالا نگه داریم و پرچم کشور عزیزمان هم همچنان برافراشته باد.
در پایان هدایایی را دکتر ذاکریان و تنی چند از مدیران  به رسم یادبود به مهندس ارسیلو اهدا کردند و عکسی به یادگار به ثبت رساندند.

وحید مزاجردی
تهیه کننده:

وحید مزاجردی

تصاویر

1 نظر برای این مقاله وجود دارد

جواد رفیع نژاد
01/02/07 - 11:19

با سلام آقای معصومی رو از دوران دانشجویی می شناسم و از عملکردش در مسولیت های مختلف کاملا باخبرم، از مدیران بسیار کارآمد و توانمند دانشگاه هستند و قطعا حضورشان در این مسولیت بسیار عالی خواهد بود به دکتر ذاکریان تبریک می گویم به پاس این انتخاب شایسته و قطعا بازوی توانمندی برای ایشان خواهد بود با حضور دکتر میر معینی و آقای معصومی قطعا شاهد تحولاتی خوبی در معاونت توسعه خواهیم بود.

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *