معارفه دستیاران جدید زنان در مجتمع بیمارستانی یاس

دانشجویان دستیاری زنان و زایمان ورودی سال 1401 مجتمع بیمارستانی یاس در نشستی صمیمانه با رئیس و دیگر مسئولین مجتمع دیدار کردند.

معارفه دستیاران جدیدالورود زنان در مجتمع بیمارستانی یاس

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی یاس، روز شنبه 16 مهر ۱۴۰1، جلسه صبحانه و معارفه دانشجویان سال اول دستیاری زنان و زایمان با حضور دکتر آرش جعفریه رئیس و دکتر فاطمه گلشاهی معاون آموزشی، دکتر فیرزوه اکبری مدیر گروه لوکال گروه زنان، دکتر فریبا یارندی مسئول دستیاری، دکتر بهرخ صاحبدل استاد منتور دستیاران سال اول زنان و کارشناس مسئول خدمات آموزشی و دانشجویی در سالن اجتماعات ریاست برگزار شد.


دکتر جعفریه، رئیس مجتمع ضمن خوش آمد گویی و تبریک خطاب به دستیاران گفت: رعایت اصول اخلاق پزشکی بر تمام جامعه پزشکی ضروری است و شما نیز باید این موضوع را سرلوحه خود قرار بدهید و توجه ویژه به این موضوع داشته باشید و در برخورد با بیماران صبر  و متانت خود را حفظ کنید.
وی در ادامه از دستیاران خواست از حضور اساتید به نام و مجرب مجتمع یاس نهایت بهره را ببرند تا  بتوانند درآینده به درجات بالاتر دست پیدا کنند و ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای دستیاران جدید گفت: من به عنوان رئیس بیمارستان همیشه در خدمت دستیاران عزیز هستم و شما می توانید هر موقع که نیاز داشتید در خصوص مشکلات خود با شماره همراه من تماس بگیرید.

در ادامه مسئولان و معاونان مجتمع ضمن خوشامدگویی به دستیاران جدید در خصوص مسائل مرتبط با آنها به گفتگو نشستند و در نهایت برایشان آرزوی موفقیت کردند.
در آخر جلسه دستیاران جدید با حضور معاون آموزشی و دیگر مسئولان آموزش در تور بیمارستان گردی شرکت کردند و با بخش‌ها، قوانین و مقرارت جاری مجتمع آشنا شدند.

زهرا  احمدی
تهیه کننده:

زهرا احمدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *