معارفه سرپرست جدید واحد فناوری اطلاعات بیمارستان شریعتی با مسئولان واحد های پاراکلینیک

سرپرست واحد فناوری اطلاعات بیمارستان شریعتی با حضور مدیر یبمارستان شریعتی به مسئولان واحد های پاراکلینیک معرفی شد.

معارفه سرپرست جدید واحد فناوری اطلاعات بیمارستان شریعتی با مسئولان واحد های پاراکلینیک

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، این جلسه معارفه با حضور دکتر حسن برکتی مدیر بیمارستان شریعتی و رقیه نوالهی مشاور مدیریت این بیمارستان برگزار شد.  در این جلسه مسئولان واحد های تصویر برداری ، درمانگاه ، پزشکی هسته ای ، تغذیه بالینی ، آزمایشگاه و مهندس علیرضا شادپور سرپرست جدید واحد فناوری اطلاعات بیمارستان حضور داشتند.

 در این جلسه دکتر برکتی ضمن توضیح وظایف واحد فناوری اطلاعات در خدمات پاراکلینیکی بیمارستان، به سامانه جدید اطلاعات بیمارستانی اشاره کرد وگفت: برای راه اندازی سامانه جدید شفا، فعالیت های مداوم و پیگیری در ماه های اخیر انجام شده است. مدیر بیمارستان شریعتی افزود: پاراکلینیک های بیمارستان با مجموعه فعالیت ها و نیروهای انسانی که زیر نظر دارند، وزن عمده ای از بیمارستان را به خود اختصاص داده اند و مسئولان این واحد ها خود به نوعی یک بیمارستان را مدیریت می کنند.

 مهندس شادپور نیز در این جلسه واحد فناوری اطلاعات را واحدی برای خدمت رسانی به همه همکاران در تمامی زمان ها دانست و گفت: ممکن است محدودیت هایی وجود داشته باشد که گاهی سرعت کار را کم کند اما هر وقت همکاران مشکلی داشته باشند، وظیفه ام خدمت دادن به موقع به همه همکاران است.

 فرانک  معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *