معرفی برنامه های معاونت بین الملل و پلتفرم جدید ویزیت بیماران در جلسه روسای بخش های بیمارستان شریعتی

جلسه روسای بخش های بیمارستان شریعتی با حضور رئیس و اعضای هیات رئیسه این بیمارستان برگزار شد.

معرفی برنامه های معاونت بین الملل و پلتفرم جدید ویزیت بیماران در جلسه روسای بخش های بیمارستان شریعتی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، جلسه روسای بخش های بیمارستان شریعتی به ریاست دکتر احمد رضا جمشیدی رئیس بیمارستان شریعتی  و با حضوردکتر حسن برکتی مدیر این بیمارستان ، معاونان، مدیران و روسای بخش ها در سالن دکتر باستان حق برگزار شد. در این جلسه دکتر جمشیدی با اشاره به مهم ترین فعالیت های اخیر بیمارستان گفت: تغییر HIS  بسیار سنگین و شبانه روزی و یک حرکت جمعی بود که انجام شدو البته این تغییر همچنان رو جلو ادامه دارد و امیدواریم روسای بخش ها با همکاری و بازخورد هایشان بتوانند در تکمیل این کار کمک کنند. . رئیس بیمارستان شریعتی همچنین درباره عملکرد اعضای هیات علمی تمام وقت و نظارت روسای بخش ها و همچنین کمک های خیرین برای تامین دستگاه های مورد نیاز بیمارستان صحبت کرد و فعال شدن معاونت بین الملل در بیمارستان را برای معرفی چهره بین المللی بیمارستان موثر خواند.

 در این جلسه دکتر برکتی نیز ضمن تشکر از همکاری و حمایت های اعضای هیات علمی برای اجرای سامانه جدید اطلاعات بیمارستانی، روند این تغییر را توضیح داد و افزود: امیدواریم بزودی برخی از نواقص هم برطرف شود. دکتر برکتی همچنین از ورود دو دستگاه CARM و یک دستگاه OPG و یک دستگاه اکو و تجهیز یک اتاق عمل از طریق خیرین خبر داد. مدیر بیمارستان شریعتی درادامه توجه به افزایش هزینه های بیمارستان و دقت در مصرف منابع انرژی را خواستار شد و از  برنامه های بیمارستان برای مدیریت و کارایی بهتر در نیروی انسانی گروه منشی های بیمارستان صحبت کرد.

در این جلسه همچنین مرجان یغمایی معاون بین الملل بیمارستان شریعتی با توضیح درباره متمم دستورالعمل های تصویب شده در شورای بورس دانشگاه، از برنامه های دانشگاه برای حمایت از حضور اعضای هیات علمی در همایش ها و کنفرانس های بین المللی و فرصت های مطالعاتی نام برد.

 دکتر یغمایی همچنین درباره تسهیلات استفاده از فرصت های مطالعاتی برای اعضای هیات علمی و دانشجویان توضیح داد.

در این جلسه همچنین دکتر محمودی درباره شرکت دانش بنیان بیوآرک و اجرای پلتفرم نسخه الکتر ونیک توضیح داد . وی افزود: این نرم افزار قابلیت اتصال به HIS و پکس را نیز دارد. قابلیت اتصال به سیستم نوبت دهی آنلاین ، ارسال آموزش های پس از ویزیت به تلفن همراه بیمار و در دسترس بودن پرونده الکترونیک بیمار از دیگر قابلیت های این پلتفرم نام برد.

این نرم افزار هم اکنون در ویزیت های سرپایی درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان شریعتی اجرایی شده است و گامی برای پرونده الکترونیک خواهد بود.

 فرانک  معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *