معرفی مرکز قلب تهران به عنوان بیمارستان برتر در حوزۀ صیانت از حقوق شهروندی
مدیریت بازرسی دانشگاه لوح تقدیر و تندیس بیمارستان برتر در حوزه صیانت از حقوق شهروندی را به مرکز قلب تهران اهدا کرد.
![](/thumbnail/550-367_100/uploads/1/2021/Apr/13/20210412_103227_crop.jpg)
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز قلب تهران، مدیریت بازرسی دانشگاه روز دوشنبه 23 فروردین 1400 با حضور در مرکز قلب تهران، ضمن اهدای لوح تقدیر و تندیس بیمارستان برتر در حوزۀ صیانت از حقوق شهروندی، از تلاش های این مرکز در توجه مستمر به کیفیت خدمات و بهبود فرآیندها قدردانی کرد.
در این جلسه از مدیریت بازرسی دانشگاه، دکتر موسوی، دکترگوران، آقایان شایگان و مسعودیان و از مرکز قلب تهران نیز دکتر حمیدرضا پورحسینی رئیس مرکز قلب تهران، دکتر مجتبی سالاری فر معاون آموزشی، دکتر حاجی قاسمی مدیر مرکز، دلاور جانشین مترون و دکتر منوچهری مسئول مدیریت کیفیت حضور داشتند.
در ابتدای جلسه، دکتر موسوی بر اهمیت شاخص های اصلی ارزیابی عملکرد بیمارستان ها در زمینۀ صیانت از حقوق شهروندی تأکید کرد و محورهای اصلی آن را، فراهم کردن دسترسی سریع وآسان به خدمات، اطلاع رسانی مناسب، ارائه امکانات و تسهیلات موردنیاز بیماران و مراجعه کنندگان خصوصاً بهره مندی از سیستم کارآمد رسیدگی به شکایات، ارتباط موثر در حیطه روابط عمومی و فعالیت مؤثر در جهت بهبود مستمر فرآیندهای کاری یاد کرده و از تلاش مضاعف تیم مدیریت و کارکنان مرکز قلب در محورهای مورد اشاره در سال 99 تقدیر کرد.
سپس دکتر پورحسینی شرایط کاری در سال 99 را به دلیل ارائه خدمات همزمان به بیماران قلبی عروقی و بیماران قلبی مبتلا به کرونا، پیچیده و سخت توصیف کرده و مشکلات ناشی از تورم و عدم تناسب تعرفه با هزینه ها و از سوی دیگر تحریم ها را چالش جدی چند سال اخیر مرکز قلب بیان کرد و با تأکید بر اینکه دستاوردهای مثبت این مرکز مرهون تلاش تک تک کارکنان اعم از پزشک، پرستار، کادر اداری، پشتیبانی و خدماتی بوده است، وی از دید مثبت تیم مدیریت بازرسی دانشگاه در ارزیابی مرکز قلب تهران تشکر کرد.
متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید: