نامه سپاسگزاری یک بیمار از اورژانس مرکز آموزشی درمانی بهارلو

یکی از بیماران اورژانس مرکز آموزشی درمانی بهارلو، با نوشتن نامه ای به رئیس بیمارستان از رسیدگی خوب و منصفانه کادر اورژانس تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهارلو، یکی از بیماران اورژانس مرکز آموزشی درمانی بهارلو، که در شرایط جسمی و روحی بدی توسط اورژانس تهران به این مرکز منتقل شده بود با نوشتن نامه ای به دکتر سید مجید موسوی موحد،  رئیس بیمارستان،  از رسیدگی خوب و منصفانه کادر اورژانس تقدیر و تشکر کرد.
متن نامه به این شرح است:
جناب آقای دکتر موسوی
با سلام
و آرزوی تندرستی و شادکامی و بهروزی و نیک انجامی برای جنابعالی و خانواده معزز، می خواستم مراتب سپاس و ستایش خود را از جناب آقای یوسفی مدیریت محترم اورژانس، آقای زارع و تمامی همکاران خدوم و زحمتکش آنان ابراز دارم.
اگر این دوستدار با لباس فقر به این مکان مقدس پای نهاد و پنداشت که چون اغلب نهادها، مورد بی عنایتی و بی توجهی قرار گیرد و بیشتر سراغ از بیمارانی بگیرند که اطرافیان توانمند داشتند، اما انصاف را، هیچ فرقی میان خودم و آنان ندیدم و آفتاب وار آنگونه بر گلشن آنان تابیدند که بر گلخن بنده. امیدوارم این روحیه و نگرگاه مردمی، در  همه شئون زندگی و برای تمامی نهادهایی که با مردم سروکار دارند سرمشق باشد.
 

 

فهیمه  نجاری
تهیه کننده:

فهیمه نجاری