نشست پایش و ارزیابی عملکرد در حوزه امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران

تیم پایش عملکرد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در راستای «برنامه پایش و ارزیابی عملکرد حوزه امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور» برای انجام فرایند پایش در حوزه امور پشتیبانی و رفاهی در دانشگاه علوم پزشکی تهران حضور پیدا کردند.

به گزارش روابط‌ عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، تیم پایش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه هیئتی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان سه‌شنبه 28 شهریور 1402   از ادارات و گروه‌های زیر مجموعه مدیریت توسعه نظارت و امور عمومی معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع  دانشگاه علوم پزشکی تهران بازدید جامعی کردند. 
در ابتدای این نشست مهندس بهزاد مکری مشاور اجرایی و قائم‌مقام معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه ضمن خوشامدگویی به مدعوین و تیم پایش، از فرایند پایش و ارزیابی عملکرد استقبال کرد و گفت: پایش‌ها اثرات خوبی را برای سازمان به همراه دارد؛ چرا که انتقال تجارب می‌تواند حرکات سازنده‌ای را برای مجموعه رقم بزند. 
در ادامه دکتر فیروزه‌ای مشاور مدیرکل امور پشتیبانی و رفاهی معاونت توسعه مدیریت  و منابع وزارت بهداشت، تصریح کرد: پایش دانشگاه‌ها می‌تواند در راستای رفع چالش‌های موجود اثرات ماندگار و تعامل سازنده‌ای را به وجود آورد. 
سپس زهرا پور عظیم کارشناس دفتر مدیریت نظارت و توسعه امور عمومی دانشگاه به ارائه عناوین همه فرایندها ادارات نظارت، امور قراردادها، امور عمومی و تدارکات و کارپردازی اشاره کرد و یادآور شد: همه شاخص‌های عملکردی و شناسنامه‌ها احصا شده و قابل پایش و بررسی است. 
توضیح اینکه تیم پایش عملکرد حوزه امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در راستای «ارتقا و بهبود عملکرد این حوزه» و به‌منظور پایش و ارزیابی عملکرد حوزه امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران در محورهای؛ تدارکات، قراردادها، انبار و خدمات عمومی  از 28 شهریور 1402 به مدت دو روز در دانشگاه علوم پزشکی تهران حضور خواهند داشت و از بیمارستان بهارلو به‌عنوان بیمارستان منتخب در امور پشتیبانی هم بازدید خواهند کرد. 
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *