پایان مسابقات فوتسال جام لیله القدر با قهرمانی تیم های بیمارستان امام خمینی (ره) الف و دندانپزشکی الف

رقابت‌های رده‌بندی و فینال و همچنین مراسم اختتامیه، اهدای‌ جام‌ها و احکام قهرمانی تیم‌های برتر مسابقات فوتسال در دو بخش دانشجویان و کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با عنوان جام لیله القدر، برگزار شد.

گالری عکس 1
گالری عکس 2

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی، مدیریت تربیت‌بدنی دانشگاه رقابت‌های مرحله نهایی و مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جام لیله القدر در دو بخش دانشجویان و کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه را با حضور دکتر حلب چی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه، دکتر توکلی بزاز معاون دانشجویی دانشکده پزشکی و دکتر پورغریب مدیر تربیت بدنی، روز چهارشنبه 6 تیر ماه 97 در مجموعه ورزشی شهید چمران برگزار کرد.
دکتر پورغریب پس از پایان مراسم گفت: حضور این تعداد ورزشکار و طرفداران ورزش در دانشگاه نشان می دهد که دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران به اهمیت ورزش در زندگی پی برده‌اند.
وی افزود: ورزش بخش بسیار مهمی از زندگی هر شهروند در شهرهای بزرگ است. ما باید به این بخش حیاتی زندگی خود توجه ویژه داشته باشیم. ورزش منظم ذهن، روح و روان را صیقل می‌دهد و انسان را در مواجه با مشکلات زندگی توانمندتر می‌کند. با ورزش، حس خوش بینی و نگاه مثبت به زندگی پرورش می‌یابد و انسان می‌تواند بسیاری از مسائل اجتماعی، معنوی و روحی و روانی خود را به خوبی با ورزش سامان دهد.
بنابر اعلام اداره مسابقات تربیت بدنی، این مسابقات با حضور 26 تیم دانشجویی و 32 تیم در بخش کارکنان از 29 اردیبهشت ماه 97 همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز و در رقابت های مرحله نهایی، ابتدا در دیدار رده بندی بخش دانشجویان دو تیم داروسازی ب و تغذیه به مصاف هم رفتند که با نتیجه 3 بر 2 به سود تیم داروسازی ب به پایان رسید و این تیم توانست عنوان سومی این دوره از مسابقات را کسب کند.
همچنین در دیدار فینال، تیم دندانپزشکی الف با نتیجه 4 بر 2 بر تیم منتخب پزشکی غلبه کرد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را بدست آورد و تیم منتخب پزشکی حائز عنوان نایب قهرمانی مسابقات شد.
نتیجه دیدار رده بندی مسابقات فوتسال دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران (جام لیله القدر): داروسازی ب (3) -  تغذیه (2)
نتیجه دیدار فینال مسابقات فوتسال دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران (جام لیله القدر): 
دندانپزشکی الف (4) – منتخب پزشکی (2)
در مسابقات فوتسال دانشجویان جام لیله القدر سال 1397 تیم دندانپزشکی الف به مقام قهرمانی، تیم منتخب پزشکی به مقام نایب قهرمانی و تیم داروسازی ب به مقام سوم دست یافتند.
در ادامه مسابقات مرحله نهایی جام لیله القدر در بخش کارکنان و اعضای هیأت علمی، در دیدار رده بندی که بین تیم های بیمارستان امام خمینی (ره) ب و بیمارستان شریعتی برگزار شد، کارکنان بیمارستان شریعتی با برتری 5 بر 4 در مقابل حریف خود توانستند عنوان سومی این دوره از مسابقات را کسب کنند و دیدار حساس و مهیج فینال تیم بیمارستان امام خمینی (ره) الف با برتری 3 گل و با نتیجه 5 بر 2 بر تیم بیمارستان سینا غلبه کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد. بدین ترتیب تیم بیمارستان سینا عنوان نایب قهرمانی مسابقات را بدست آورد.
توضیح اینکه، پس از پایان مسابقات طی برگزاری مراسم اختتامیه، مسئولان حاضر جام ها و احکام قهرمانی را به بازیکنان، مربیان و سرپرستان تیم های برتر این دوره از مسابقات جام لیله القدر اهدا کردند.

خبر: فتحعلی زاده
عکس: حسین شیخ محمدی

تهیه کننده: