مصاحبه با معاون توسعه و مدیر نیروی انسانی دانشگاه به مناسبت روز کارمند و هفته دولت

پیام تبریک معاون توسعه و مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی به مناسبت روز کارمند

دکتر سید ابوالفضل ذاکریان معاون توسعه و دکتر سید مسعود میر معینی مدیر نیروی انسانی دانشگاه در مصاحبه ای به مناسبت روز کارمند و هفته دولت از اقدامات آتی و افزایش پروژه های خدماتی ـ رفاهی برای کارکنان دانشگاه خبر دادند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه، دکتر سید ابوالفضل ذاکریان، معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه در مصاحبه ای به مناسبت روز کارمند و هفته دولت اظهار داشت: موفقیت و پیشرفت دانشگاه به تخصص، تعهد کاری و اخلاقی نیروی انسانی وابسته است، تکریم این سرمایه عظیم برای بقا و ادامه حیات دانشگاه علوم پزشکی تهران، یک ضرورت انکار ناپذیراست.

قدردانی معاون توسعه دانشگاه از کارکنان دانشگاه بزرگ علوم پزشکی تهران
دکتر ذاکریان با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی تهران امروزه رتبه برتر در ابعاد مختلف و در سطح منطقه و کشور را دارد اذعان داشت: این نتایج، افتخارات و کسب جایگاههای برتر در سکوهای ملی و بین المللی مرهون زحمات، دلسوزی و کوشش کارکنان پرتوان و فداکاری است که از هیچ تلاشی برای اعتلای نام این دانشگاه بلند آوازه دریغ نکرده و نمی کنند.

اهمیت ارائه خدمات رفاهی به خانواده بزرگ دانشگاه
وی در ادامه اشاره کرد: ارائه خدمات رفاهی تاثیر زیادی در راستای تقویت انگیزه حرفه ای و بهبود عملکرد کارکنان ایفا می کند. افزایش تعداد مراکز رفاهی از جمله ایجاد زمینه های گردشگری، تفریحی و رفاهی همواره باعث بالا رفتن بهره وری خواهد بود. ما نیز با انجام بررسی های لازم و نظرسنجی از همکاران گرامی دانشگاه در نظر داریم مراکز رفاهی دانشگاه به خصوص مشهد مقدس را گسترش دهیم و همچنین رایزنی هایی درخصوص انعقاد تفاهم نامه های مشترک با مراکز فرهنگی ـ تفریحی با سایر مجموعه ها در دست اقدام داریم.

پاداش 500 هزار تومانی به مناسبت روز کارمند به همه کارکنان دانشگاه
معاون توسعه دانشگاه خاطر نشان کرد: به مناسبت گرامیداشت روز کارمند و گرامیداشت هفته دولت، طبق مصوبه هیات رئیسه دانشگاه مبلغ 500 هزار تومان بعنوان پاداش به حساب کارکنان دانشگاه واریز شده است.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که همه همکاران، اعم از اعضای هیات علمی، کارکنان و خانواده بزرگ دانشگاه، در صحت و سلامت باشند و به مردم خدمت رسانی کنند.

اعمال مدرک تحصیلی تا دو مقطع تحصیلی
در ادامه دکتر میرمعینی مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی درخصوص تسهیلات مرتبط با ارتقای کارکنان عنوان کرد: با توجه به درخواست های مکرر کارکنان درخصوص اعمال مدرک تحصیلی تا دو مقطع تحصیلی و به منظور مساعدت و حل مشکل مربوطه و به پیشنهاد این مدیریت و موافقت معاونت توسعه دانشگاه و با استفاده از اختیارات هیات امنا موانع قانونی این معضل مرتفع شده و پس از این، استفاده از دو مقطع تحصیلی مشروط به صدور مجوز ادامه تحصیل تا مقطع کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) و به شرط تأیید کمیته مهندسی مشاغل و با درنظر گرفتن شرایط اعمال مدرک تحصیلی مندرج در دستورالعمل اعمال مدرک تحصیلی بالاتر مصوب هیات رییسه بلامانع است.
وی ادامه داد: سابقه خدمت شخص در موضوع فوق برای شروع به تحصیل نباید کمتر از 5 سال باشد و همچنین اعمال مدرک تحصیلی کارکنان با سابقه بالاتر از 25 سال امکان پذیر نمی باشد که این موارد از شروط اصلی و مهم اعمال مدرک تحصیلی است.
کارکنان متقاضی می توانند درخواست های خود را به امور اداری واحدهای محل خدمت خود ارائه نمایند.

 

 

سیده کاملیا داودزاده
تهیه کننده:

سیده کاملیا داودزاده

1 نظر برای این مقاله وجود دارد

حامد بوداغی

حامد بوداغی

01/06/05 - 16:19

بنده به نوبه خودم بابت حمایت مسولین محترم دانشگاه بلحاظ اعمال مدرک تا دو مقطع تحصیلی که موجب انگیزشی پیشرفت تحصیلی کارکنان که خود زمینه ساز پیشرفت شغلی و زندگی آنان خواهد شد،کمال تشکر و قدردانی را دارم

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *