پیام مدیر دفتر امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت درگذشت آزاده جانباز سیدحسن خاموشی جاماسبی

دکتر احسان مقیمی در پیامی درگذشت آقای سید حسن خاموشی جاماسبی، استاد پیشکسوت دانشکده توانبخشی، عضو هیئت علمی دانشگاه و آزاده ده ساله جنگ تحمیلی را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دفتر امور ایثارگران، دکتر احسان مقیمی در پیامی درگذشت آقای سید حسن خاموشی جاماسبی، استاد پیشکسوت دانشکده توانبخشی، عضو هیئت علمی دانشگاه و آزاده ده ساله جنگ تحمیلی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم رب شهدا و الصدیقین

*وبشّر الصّابرین الّذین إذا أصابتْهمْ مصیبهٌ قالوا إنّا للّه و إنّا إلیْه راجعون.*

همزمان با سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی فرزند برومند دیگری از فرزندان ملت سربلند ایران اسلامی دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.
استواری و عظمت جانبازان و آزادگان که پس از جان‌فشانی بی‌ادعا در عرصه مبارزه با خصم با زخمی بر پیکر و رنجی خاموش در پس صلابت آسمانی، عمری بسته لب از شکوه، تجلی شوکت ایثار را به نظاره نهاده‌اند، ‌شکوه را شرمنده می‌سازد.

آقای خاموشی چهره‌ای پاک، پارسا و مجاهد در راه اسلام و انقلاب بود که در کسوت استادی دانشگاه خدمت خالصانه و صادقانه به دانشجویان خود و جامعه علمی ارائه داد و تمام همت و توان خود را به کار بست که در عرصه‌های مختلف علمی به عنوان یک فرد فعال انقلابی، بدون منت و بی ریا، جهادی تلاش کند.

اینجانب مصیبت جانسوز درگذشت مرحوم سید حسن خاموشی را به خانواده محترم خاموشی، اعضای هیئت‌علمی دانشگاه به‌ویژه اساتید ارجمند دانشکده توانبخشی تسلیت عرض نموده، امیدوارم روح بلند آن جانباز و آزاده فداکار و انقلابی در جوار ارواح پاک طیبه شهدا، مشمول رحمت و مغفرت و رضوان الهی باشد.

حمیده شفاعی
تهیه کننده:

حمیده شفاعی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *