با همکاری دانشکده‌های توان‌بخشی و پرستاری مامایی

کارگاه یک‌روزه روش‌های نوین تدریس برگزار شد

در راستای اجرای برنامه جامعه توانمندسازی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه، کارگاه یک‌روزه روش‌های نوین تدریس برگزار شد.

گالری عکس
در کارگاه روش‌های نوین تدریس که صبح روز سه‌شنبه چهارم اسفند سال 94 در سالن شورای دانشکده توان‌بخشی برگزار شد، دکتر نسترن قطبی، مدیر دفتر توسعه آموزش دانشکده توان‌بخشی و از اعضای هیئت‌علمی این دانشکده گفت: برای برگزاری این کارگاه، از چند ماه پیش نظرخواهی از اعضای هیئت‌علمی دانشکده را آغاز کردیم تا اولویت‌های خود را برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی اعلام کنند.

وی افزود: در مرحله بعد، نظرات را جمع‌بندی و اولین کارگاه را با موضوع روش‌های نوین تدریس تعیین کردیم که البته عنوان این کارگاه با مشارکت همکاران دانشکده پرستاری و مامایی و مدیر دفتر توسعه آموزش آن دانشکده، دکتر شهسواری قطعی شد.  
دکتر قطبی بابیان این‌که این کارگاه جزء اولین کارگاه‌هایی است که همکاری بین دانشکده‌ای در آن وجود دارد گفت: در این کارگاه، همکارانی از دانشکده پرستاری و مامایی به عنوان مدرس حضور یافتند و برای اعضای هیات علمی دانشکده توانبخشی این فرصت فراهم شد تا علاوه بر استفاده از کارگاه‌هایی که در مرکز مطالعات و توسعه دانشگاه برگزار می‌شود، در داخل دانشکده نیز با سهولت بیشتری در این کارگاه‌ها شرکت کنند.  
وی با اشاره به محورهای کارگاه گفت: یادگیری مبتنی بر حل مسئله (PBL)، یادگیری مبتنی بر مورد (Case) و یادگیری مبتنی بر توانمندی و صلاحیت محورهای تدریس این کارگاه هستند.
مدیر دفتر توسعه آموزش دانشکده توان‌بخشی، در پایان از همکاری مسئولین این دانشکده جهت برگزاری کارگاه تشکر کرد و افزود: کارگاه از ساعت 8 تا 15 امروز برگزار می‌شود و مدرسین آن، دکتر ایمانی پور و دکتر شهسواری، اساتید خبره آموزش علوم پزشکی و از اعضای هیئت‌علمی دانشکده پرستاری و مامایی هستند.
خبرنگار: زهرا صادقی
عکاس: جمشید ربیعی

تهیه کننده: