کسب دومین مدال طلا و عنوان قهرمانی توسط عضو تیم تکواندو دانشگاه در مسابقات المپیاد دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور

تیم تکواندو دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران موفق به کسب دومین مدال طلا و عنوان قهرمانی مسابقات تکواندو دوازدهمین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت تربیت‌بدنی دانشگاه، در جریان برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور و پس از کسب نخستین مدال طلا و عنوان قهرمانی این مسابقات  توسط شهاب الدین رضایی دانشجوی رشته تغذیه و رژیم شناسی و عضو تیم تکواندوی دانشگاه در وزن 54- کیلوگرم، سعید نعمتی دیگر دانشجوی عضو تیم تکواندو دانشگاه در وزن 74 کیلوگرم در مسابقات المپیاد کشوری دانشجویان، با کسب پیروزی در برابر حریفان خود از دانشگاههای علوم پزشکی آذربایجان غربی، یاسوج و بقیه الله درنهایت به دومین مدال طلا و عنوان قهرمانی این مسابقات دست ‌یافت.
این گزارش حاکی است در جریان برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات المپیاد ورزشی دانشگاههای علوم پزشکی کشور در شهر اصفهان، سعید نعمتی دانشجوی رشته اپیدمیولوژی و عضو تیم تکواندو دانشگاه، در مسابقه اول خود در مقابل تکواندوکاری از دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی مقتدرانه و با کسب نتیجه 16 بر 10 پیروز شد.
در مسابقه بعدی نیز عضو تیم تکواندوی دانشگاه در مقابل حریف خود از دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با نتیجه 12 بر 6 پیروز میدان شد و به فینال مسابقات تکواندو دوازدهمین المپیاد کشوری دانشجویان راه یافت.
سعید نعمتی درنهایت و در مرحله فینال این رقابتها که از هیجان و حساسیت خاصی برخوردار بود، در مقابل بازیکن تیم تکواندو دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله قرار گرفت که در نهایت با کسب نتیجه 14 بر 1 پیروز بلا منازع میدان شد و به کسب عنوان قهرمانی و مدال طلای دوازدهمین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور دست یافت.
گفتنی است شهاب الدین رضایی، حسین سلیمی، مرتضی مرادی امین، علیرضا عباسی چالشتر و سعید نعمتی بعنوان اعضای تیم تکواندوی دانشگاه علوم پزشکی تهران در این رقابتها حضور داشته و ابوالقاسم پوریانی و حسن حاتمی مسئولیت سرپرستی و مربیگری این تیم را بر عهده داشته اند.
لازم به ذکر است پیش از این نیز شهاب الدین رضایی دانشجوی رشته تغذیه و رژیم شناسی و دیگر عضو تیم تکواندوی دانشگاه در مسابقات المپیاد ورزشی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور، موفق به کسب نخستین مدال طلا و عنوان قهرمانی این رقابتها در رشته تکواندو گردیده بود./ق

خبر: آزاده صبح خیز

کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی توسط دانشجوی تکواندوکار دانشگاه در مسابقات المپیاد کشوری وزارت بهداشت
کسب عنوان قهرمانی و مدال طلا توسط ابراهیم قلی نژاد کشتی گیر وزن 86 کیلوگرم دانشگاه در مسابقات المپیاد کشوری دانشجویان
کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی توسط دانشجوی عضو تیم تیراندازی دانشگاه در مسابقات المپیاد کشوری وزارت بهداشت
کسب مدال برنز و عنوان سومی توسط دانشجوی عضو تیم بدمینتون دانشگاه در مسابقات المپیاد کشوری وزارت بهداشت
کسب مدال نقره و عنوان نائب قهرمانی توسط پیمان پیرمحمد زاده دانشجوی عضو تیم کشتی دانشگاه در مسابقات المپیاد ورزشی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور
کسب مدال برنز و عنوان سوم مسابقات المپیاد کشوری وزارت بهداشت توسط تیم تنیس روی میز دانشجویان دانشگاه
کسب سه عنوان نایب قهرمانی و سومی توسط تیم کاراته دانشگاه در مسابقات المپیاد کشوری دانشجویان

کسب دومین مدال طلا و عنوان قهرمانی توسط عضو تیم تکواندو دانشگاه در مسابقات المپیاد دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور

تهیه کننده: