کسب 4 پیروزی پیاپی دانشجویان ورزشکار دانشگاه در مسابقات تکواندو المپیاد کشوری وزارت بهداشت

تیم تکواندو دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران، در روز اول این مسابقات به 4 پیروزی پیاپی دست یافت.

به گزارش روابط عمومی مدیریت تربیت‌بدنی دانشگاه، در اولین روز از دوازدهمین دوره مسابقات المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، تیم تکواندو دانشجویان پسر دانشگاه علوم پزشکی تهران با کسب پیروزی در برابر حریفان خود از دانشگاه های علوم پزشکی ایلام، ارومیه، یاسوج و اهواز، به 4 پیروزی شیرین در این مسابقات کشوری دست‌یافت.
این گزارش حاکی است شهاب رضایی دانشجوی عضو تیم تکواندو دانشگاه در مسابقات المپیاد کشوری دانشجویان، با کسب نتیجه 20 بر 2 در مقابل دانشجوی تکواندوکار دانشگاه علوم پزشکی ایلام، یک پیروزی شیرین را تجربه کرد.
سعید نعمتی دیگر دانشجوی عضو تیم تکواندو دانشگاه در نخستین دیدار خود در مقابل تکواندوکاری از دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، به پیروزی 16 بر 10 دست پیدا کرد.
سعید نعمتی در دومین دیدار خود، با کسب نتیجه 12 بر 6، تکواندوکار دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را شکست داد و پیروز میدان شد.
مرتضی مرادی نیز در مقابل دانشجوی تکواندو کار دانشگاه علوم پزشکی اهواز، با نتیجه 18 بر 10 پیروز گردید.
گفتنی است شهاب الدین رضایی، حسین سلیمی، مرتضی مرادی امین، علیرضا عباسی چالشتر و سعید نعمتی از اعضای تیم تکواندوی دانشگاه و ابولقاسم پوریانی و حسن حاتمی مسئولیت سرپرستی و مربیگری این تیم را بر عهده داشته اند.
لازم به ذکر است دوازدهمین دوره مسابقات المپیاد دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور از دیروز جمعه 22 مرداد ماه در شهر اصفهان آغاز گردیده و تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت./ق

خبر: آزاده صبح خیز

تهیه کننده: