کشف و پلمپ یک واحد غیرمجاز تولید و بسته بندی آلوچه و لواشک در شهرستان اسلامشهر

به همت واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت اسلامشهر یک واحد غیرمجاز تولید و بسته بندی آلوچه و لواشک در این شهرستان کشف و پلمپ شد.

کشف و پلمپ یک واحد غیرمجاز تولید و بسته بندی آلوچه و لواشک در شهرستان اسلامشهر

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، شنبه 6 مرداد ۱۴۰۳در پی گزارش بهورز خانه بهداشت رضی آباد، در خصوص فعالیت یک واحد غیرمجاز تولید و بسته بندی انواع آلوچه و لواشک، در منطقه روستای رضی آباد، کارشناس بهداشت محیط این شبکه به همراه کارشناس مرکز خدمات جامع سلامت احمد آباد در محل، مشاهده شد این واحد بدون اخذ هیچگونه مجوز صنفی و صنعتی در شرایط کاملا غیر بهداشتی از نظر ساختمانی و کارگران (اتباع)،  مبادرت به تولید و بسته بندی غیر مجاز انواع آلوچه و لواشک کرده. در همین راستا محل مذکور پلمپ و پرونده متخلف به منظور رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شد.

محسن عصمتی
تهیه کننده:

محسن عصمتی

تصاویر

کشف و پلمپ یک واحد غیرمجاز تولید و بسته بندی آلوچه و لواشک در شهرستان اسلامشهر کشف و پلمپ یک واحد غیرمجاز تولید و بسته بندی آلوچه و لواشک در شهرستان اسلامشهر کشف و پلمپ یک واحد غیرمجاز تولید و بسته بندی آلوچه و لواشک در شهرستان اسلامشهر کشف و پلمپ یک واحد غیرمجاز تولید و بسته بندی آلوچه و لواشک در شهرستان اسلامشهر