گزارشی از تمهیدات دانشکده دندانپزشکی برای بازگشایی خدمات آموزشی و درمانی مطابق پروتکل های بهداشتی

معاون اداری و مالی دانشکده دندانپزشکی در پی باز گشایی اين دانشکده تاکید کرد: اولویت اصلی دانشکده حفظ سلامت اعضای هیئت علمی، دانشجویان، کارکنان و در کنار آن ارائه خدمات با حداکثر ملاحظات بهداشتی به بیماران مراجعه کننده است.

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی، با توجه به بازگشایی مجدد دانشکده و ضرورت اجرای پروتکل های بهداشتی و کنترل عفونت دکتر آرش منصوریان معاون اداری مالی دانشکده مواردی را در این باره بیان کرد.
دکتر منصوریان با اشاره به جلسات متعدد هیئت رئیسه در پی بازگشایی دانشکده تاکید کرد:
اولویت اصلی دانشکده حفظ سلامت اعضای هیئت علمی، دانشجویان، کارکنان و در کنار آن ارائه خدمات با حداکثر ملاحظات بهداشتی به بیماران مراجعه کننده است.
وی با  بیان اینکه: در نقاط مختلف ورودی دانشکده،
محل ورود مراجعه کنندگان مشخص و بعد از ورود به تریاژ  و تب سنجی  و انجام پالس اکسیمتری وبررسی علائم با دریافت کارت سلامت به قسمت درمانی ارجاع  و سپس  وارد چرحش درمانی به روال قبل میشود، افزود: در مکان های مختلف دانشکده تمهیداتی برای ضد عفونی کردن دست ها وهمچنین جلوگیری از تردد بیماری بدون ماسک در نظر گرفته شده است.
دکتر منصوریان ضمن اشاره به ملاحظات در نظر گرفته شده در مورد کنترل تعداد پذیرش روزانه بیماران به منظور جلوگیری از انتقال عفونت احتمالی بین آنان گفت: در مورد مدیریت یونیت ها طبق جلسه کنترل عفونت دانشکده مدیریت یونیت ها به عهده مدیران گروه گذاشته و تاکید شد که فاصله گزاری فیزیکی و همچنین تنظیم وقت بیماران با در نظر گرفتن زمان ضد عفونی سطوح و وسایل رعایت شود.
وی در ادامه افزود: طبق برنامه ریزی معاونت آموزشی دانشکده دانشجویان به صورت پلکانی در ترم های مختلف در دانشکده حضور پیدا میکنند و وسایل و لوازم در هر بخش طبق پروتکل های پذیرفته شده بین المللی در اختیار دانشجویان قرار میگیرید.
دکتر منصوریان در پایان ضمن تاکید مجدد بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی درمانی، ابراز امیدواری کرد با توجه به محدودیت اقلام حفاظتی، صرفه جویی در استفاده از لوازم حفاظت شخصی مورد توجه همکاران و دانشجویان قرار گیرد.

حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *