گزارش معاون آموزشی دانشگاه از نتایج نظرخواهی و روند انتخاب رییس دانشکده توانبخشی

معاون آموزشي دانشگاه گزارشی از نتایج نظرخواهي از اعضاي هیئت‌علمی دانشكده توانبخشی و روند انتخاب رییس این دانشکده ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومي معاونت آموزشی دانشگاه، دكتر جليلي در مورد روند نظرخواهي صورت گرفته در خصوص انتخاب رییس دانشكده توانبخشی، نتايج آن تاکنون و مسير پيش رو براي انتخاب رییس این دانشکده به روابط عمومی دانشگاه گفت: با توجه به تمهيدات به‌عمل‌آمده بر اساس دستورالعمل فرایند پیشنهاد روسای دانشکده‌ها به رئیس دانشگاه روند نظرخواهی از اعضای هیئت‌علمی دانشکده توانبخشی انجام شد. در این نظرخواهی همانند ادوار گذشته از اعضای محترم هیئت‌علمی دانشکده یادشده خواسته شد فرد یا افراد پیشنهادی خود را که برای تصدی پست ریاست دانشکده مناسب می‌دانند اعلام کنند... بر این اساس روز یکشنبه 4 بهمن‌ماه 1394 تعداد 33 پاكت نامه نظرخواهي به دفتر رئيس دانشكده مربوطه تحويل و از آن طريق بين اعضاي محترم هیئت‌علمی توزيع شد. هر پاكت كه به نام عضو هیئت‌علمی صادر و ارسال شده بود حاوي يك پاكت محرمانه بدون نام بود كه آدرس معاونت آموزشي به‌عنوان گيرنده روي آن نوشته شده بود و يك فرم نظرسنجي بدون نام كه به امضاي رييس محترم دانشگاه رسيده بود.
وي اضافه كرد پاسخ‌های ارسالي از سوي اعضاي محترم هیئت‌علمی تا تاريخ 13/11/1394 از طريق دفتر معاونت آموزش دانشگاه جمع‌آوری شد.
دكتر جليلي در مورد نتايج اين نظرخواهی گفت: از 33 برگه كه به دست اعضاي محترم هیئت‌علمی رسانده شده بود 32 برگه برگشت داده شد كه نرخ پاسخ‌دهی 97 درصد بود. با توجه به اینکه افراد به انتخاب خود يك يا چند نفر از اعضاي هیئت‌علمی را براي احراز پست رياست دانشكده پيشنهاد كرده بودند، از مجموع 32 برگه بازگشت داده شده مجموعاً 69 مورد اسم ذكر شده بود كه بيشترين اقبال به ترتيب حروف الفبا مربوط به آقايان دكتر بهروز عطارباشی مقدم- دکتر سعید فراهانی و دکتر نورالدین نخستین انصاری بود.
وي اضافه کرد در ادامه از این اساتید خواسته شد برنامه كاري و سوابق علمی- آموزشی و اجرایی خود را ظرف مدت یک هفته در اختیار معاونت آموزشی دانشگاه قرار دهند تا جهت بررسی برای اعضای محترم کمیته مشورتی ارسال شود.
در نهایت جلسه کمیته مشورتی در تاریخ 25/12/1394 از ساعت 15 تا 17 در سالن شورای ریاست دانشگاه برگزار شد و در آن هریک از سه نفر به ارائه برنامه‌های خود به‌صورت جداگانه پرداختند و به سؤالات و ابهامات اعضای کمیته پاسخ دادند و مقرر شد با توجه به جمیع موارد و بر اساس دستورالعمل مصوب تصميم مقتضي توسط رئيس محترم دانشگاه در اين خصوص اتخاذ شود.
خبر: آزاده اشتیاقی

مهدی  گلپایگانی
تهیه کننده:

مهدی گلپایگانی