نشست مدیر روابط عمومی دانشگاه با کارشناسان روابط عمومی بیمارستان ها

دکتر ترابی: تولید محتوای هدفمند؛ رمز موفقیت دانشگاه در شبکه‌های اجتماعی است

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست با کارشناسان روابط عمومی بیمارستان‌ها، با اشاره به اهمیت رسانه های اجتماعی در دیده شدن دانشگاه بر لزوم تولید محتوای هدفمند و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌ شبکه های اجتماعی تاکید کرد و گفت: تولید محتوای هدفمند؛ رمز موفقیت دانشگاه در شبکه‌های اجتماعی است.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست چهارشنبه 31 مرداد ماه 1403 با کارشناسان روابط عمومی بیمارستان‌ها، بر اهمیت رسانه های اجتماعی در ارتقای میزان دیده شدگی در سطح جهان تاکید کرد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه با اشاره به ظرفیت بالای پلتفرم‌هایی مانند ایکس (توییتر)، بر لزوم افزایش تعامل با مخاطبان از طریق ایجاد پویش‌های هدفمند و استفاده از ابزارهای تحلیل داده تاکید کرد.
وی افزود: فعال‌سازی حساب‌های کاربری اعضای هیئت علمی در شبکه‌های اجتماعی و تولید محتوای تخصصی و جذاب برای افزایش دیده شدن دانشگاه در سطح جهانی ضروری است.
دکتر ترابی به موضوع قطب‌سازی رسانه‌ای در بیمارستان‌ها و تولید محتوا در وب سایت‌های انگلیسی و عربی با استفاده از هوش مصنوعی اشاره کرد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه بر اهمیت سئو و بهینه‌سازی محتوا برای موتورهای جستجو تاکید کرد و گفت: از ابزارهای تحلیل سئو برای بهبود رتبه‌بندی دانشگاه استفاده کنید.
وی تصریح کرد: دستاوردهای پژوهشی و بالینی پزشکان را در سایت دانشگاه و رسانه های اجتماعی نمایش دهید که این امر موجب نفوذ و شهرت علمی دانشگاه می شود و در رتبه دانشگاه در سطح بین المللی موثر است.
در پایان، دکتر ترابی با اشاره به اینکه 50 درصد رتبه‌بندی بین‌المللی دانشگاه‌ها به رسانه‌های اجتماعی وابسته است، بر ضرورت اهمیت محتوای مناسب در وب سایت های انگلیسی و عربی تاکید کرد.

زهرا  حری
تهیه کننده:

زهرا حری

تصاویر