• تاریخ انتشار : 1403/07/15 - 13:22
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 175
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انتخابات دانشکده پیراپزشکی برای ارائه پیشنهاد نامزدها به ریاست دانشگاه هفته جاری برگزار می شود

دانشگاه علوم پزشکی تهران به سوی انتخابی مشارکت جویانه حرکت می کند

در پی برگزاری انتخابات ریاست دانشکده دندانپزشکی با مشارکت 77.9 درصدی دکتر سید رضا رئیس‌ کرمی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: حضور پرشور هیئت علمی این دانشکده نوید آینده‌ای روشن را می‌دهد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر رئیس‌کرمی با ابراز خرسندی از برگزاری اولین دوره انتخابات ریاست دانشکده دندانپزشکی به منظور معرفی نامزدها، این رویداد را گامی مهم در جهت تحقق دموکراسی علمی و مشارکت‌جویی همکاران دانست.
سرپرست دانشگاه با قدردانی از همراهی و مشارکت کم‌نظیر اعضای هیئت علمی دانشکده دندانپزشکی، گفت:  شاهد برگزاری انتخاباتی سالم، آزاد و با مشارکت گسترده بودیم. حضور پرشور ۷۷.۹ درصدی هیئت علمی در این انتخابات نشان از تعهد و دغدغه این عزیزان به آینده دانشکده دارد.  این مشارکت بالا، نویدبخش آینده‌ای روشن برای دانشکده دندانپزشکی است.»
وی در ادامه افزود: «هدف اصلی از برگزاری این انتخابات، انتخاب فردی شایسته و توانمند است که بتواند با تکیه بر دانش و تجربه خود، دانشکده را به سمت اهداف بلندمدت پیش ببرد. ما اعتقاد داریم که با مشارکت حداکثری اعضای هیئت علمی، می‌توان به انتخابی آگاهانه و عادلانه دست یافت.»
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران همچنین تأکید کرد: «این رویه جدید، الگویی برای سایر دانشکده‌ها خواهد بود و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد برگزاری انتخابات در تمام دانشکده‌ها باشیم. در همین راستا، انتخابات دانشکده پیراپزشکی برای ارائه پیشنهاد نامزدها به ریاست دانشگاه هفته جاری برگزار می شود.

  • گروه خبری : ستاد مرکزی روابط عمومی,سخنرانی ها
  • کد خبر : 279900
مهدی  گلپایگانی
تهیه کننده:

مهدی گلپایگانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *