آغاز ثبت نام مدرسه تابستانه فرهنگی و هنری ویژه فرزندان کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران

مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی، مدرسه تابستانه فرهنگی و هنری فرزندان کارکنان و اعضا هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران را در رشته های متنوع فرهنگی و هنری برگزار می کند.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، با هدف گسترش فرهنگ ایرانی اسلامی و ایجاد نشاط و امید در بین فرزندان خانواده دانشگاه، مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی مدرسه تابستانه فرهنگی و هنری را در رشته های قرآن، سفال، مهارت آموزی، ورزش، دکوپاژ، زبان انگلیسی، نقاشی، سینما و غیره در رده سنی 6 تا 11 سال در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت 7:30 تا 12:15 در خانه فرهنگ مجتمع کوی دانشگاه علوم پزشکی تهران همراه با میان وعده و ناهار و همچنین وسیله ایاب و ذهاب از درب معاونت فرهنگی دانشجویی برگزار می کند.
علاقه مندان به شرکت می توانند برای ثبت نام در ساعات اداری به خیابان قدس، ساختمان شماره 21، مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی، طبقه دوم مراجعه کنند.
همکاران و اعضا هیئت علمی دانشگاه حداکثر تا 16 تیرماه 1403 فرصت دارند با ارائه حکم کارگزینی و کپی شناسنامه فرزند خود، ثبت نام و با توجه به ظرفیت محدود، اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام کنند.
شروع مدرسه تابستانه از 18 تیرماه 1403 است و برای کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره تماس 02164432497 تماس بگیرید.
برای دریافت پوستر مدرسه تابستانه فرهنگی و هنری، اینجا کلیک کنید.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی