ارائه و بررسی برنامه عملیاتی چهارساله دفتر ارتباط با صنعت و معاونت پژوهشی دانشکده توانبخشی در هفتمین جلسه هئیت رئیسه این دانشکده

در هفتمین جلسه هیئت رئیسه دانشکده توانبخشی که روز دوشنبه 20 فروردین 97 برگزار شد؛ برنامه عملیاتی چهارساله دفتر ارتباط با صنعت و برنامه عملیاتی چهارساله معاونت پژوهشی این دانشکده ارائه و راهکارها و موانع احتمالی اجرا آن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در ابتدای جلسه اعضای هیئت رئیسه به بررسی و شناسایی فرصت ها و چالش‌های موجود در اجرای برنامه ارتباط با صنعت و ثبت اختراع در راهبردهای انجام پژوهش های محصول محور پرداختند.
دکتر انصاری، معاون پژوهشی دانشکده توانبخشی با ارائه برنامه عملیاتی چهارساله دفتر ارتباط با صنعت دانشکده (1400-1397)؛ تاسیس دفتر ارتباط با صنعت دانشکده، توانمندسازی اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشکده، خدمات مشاوره ای-آموزشی، ارائه خدمات کلینیکی، خدمات پژوهشی و تولید محصول را به عنوان راهبردهای این دفتر در چهار سال آینده معرفی کرد.
دکتر هادیان، رئیس دانشکده ضمن اشاره به ضرورت انجام آنالیز وضعیت موجود با توجه به ماموریت های جدید دانشکده در عصر نوین فعالیت های خود بر استفاده از امکانات و توانمندهای اعضای هئیت علمی و نیز ارتباط منظم با دانشگاه در جهت تسهیل و تسریع اجرائی شدن راهبردها تاکید کرد. در ادامه جلسه سایر اعضا حاضر نیز نظرات و پیشنهادات خود جهت اجرای راهبردهای ارائه شده و نیز اقدامات لازم برای تحقق آنها را اعلام کردند.
معاون پژوهشی دانشکده همچنین تبدیل دانشکده به لیدر ملی و منطقه ای در پژوهش های حوزه توانبخشی و سلامت، افزایش کمیت و کیفیت پژوهش های توانبخشی در راستای اولویت های پژوهشی دانشکده، توسعه نوآوری پژوهشی برای خدمت به جامعه، توسعه همکاری های تیمی در حوزه توانبخشی، ارتقاء وجهه ملی و بین المللی دانشکده و تبدیل دانشکده به قطب پیشرو در ارایه درمانهای نوین، و مراقبت های توانبخشی را راهبردهای برنامه چهارساله (1400-1397) این معاونت در حوزه پژوهش معرفی کرد. در ادامه راهکارها و موانع احتمالی در اجرای راهبردهای مطرح شده در هریک از حوزه ها توسط اعضای هئیت رئیسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در پایان جلسه مقرر شد اصلاحات لازم در مورد عناوین راهبردها و برنامه عملیاتی حوزه پژوهشی انجام شود. همچنین در جلسات آینده به ترتیب برنامه عملیاتی چهارساله معاونت های آموزشی، دانشجویی،فرهنگی-اجتماعی، بین الملل و اداری مالی ارایه و مورد بررسی قرار گیرد.
عکس و خبر: لیلا روستا

کلمات کلیدی
لیلا  روستا
تهیه کننده:

لیلا روستا